armin Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 snälla kan ni svara? när jag har dejt med en tjej i sanandreas så går det bra tills man ska ha kul med henne och fun metaren kommer . sen så sjunker den och jag måste åka hem till henne och lämna henne där . jag undrar vad ska man göra så att hon ska ha kul? snälla svara jag har ett väldigt stor problem med detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Vem av dom? Tjejen säger åt dig vad du ska göra för att göra denne glad. Öppna öronen så ska du se att du klarar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
armin Skrivet 27 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 nej alla tjejerna vill ha det roligt efter några dejter. men vad ska man göra så att dom har det roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 (redigerad) nej alla tjejerna vill ha det roligt efter några dejter. men vad ska man göra så att dom har det roligt. Det vet jag men alla vill att du ska göra olika saker för dom. T.e.x Denise som är din första flickvän vill att ni ska göra drivebys mor ballads och Michelle på motor verkstaden vill köra snabbt. Redigerad 27 december, 2004 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
armin Skrivet 27 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 jag vet jag klarar det med denis men inte me dom andra . mielle säger att jag ska köra snabbt men när jag gör det så sjunker fun ändå? det kan inte vara fel på min sanandreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 jag vet jag klarar det med denis men inte me dom andra . mielle säger att jag ska köra snabbt men när jag gör det så sjunker fun ändå? det kan inte vara fel på min sanandreas Ta på Gimp Suit när du ska "dejta" Millie... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Jag kunde dejta millie utan gimpsuit en ända gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
armin Skrivet 27 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Jag kunde dejta millie utan gimpsuit en ända gång gimp suit menar ni pimp suit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cca Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 nej gimp suit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 när mätaren kommer fram vill hon ut o åka men inte för snabbt eller för sakta tryck på gas o släpp gas och släpp...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
armin Skrivet 29 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 när mätaren kommer fram vill hon ut o åka men inte för snabbt eller för sakta tryck på gas o släpp gas och släpp...... tanks Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts