Jump to content

Bästa uppdraget?

Share

Recommended Posts

Ja, vilket tycker ni är det bästa uppdraget och roligast att spela i SA?

Själv har jag svårt att välja, men uppdraget då man ska ta sig in i "Area 69" är ganska kul. Iaf första gången man spelade det, för då var det både spännande och klurigt. Men om man inte lyckas på första försöket tycker man att uppdraget suger...

(det finns roligare uppdrag, men kommer inte på nåt nu...)

Sista uppdraget, "end of the line", var också riktigt roligt. Men det var alldeles för enkellt för att vara det sista uppdraget. När man är på det sista uppdraget i ett spel vill man upptäcka hur svårt det är och klura ut hur man ska göra... Därför blev jag llite besviken på "end of the line", som jag tror de flesta klarade på första försöket...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, vilket tycker ni är det bästa uppdraget och roligast att spela i SA?

Själv har jag svårt att välja, men uppdraget då man ska ta sig in i "Area 69" är ganska kul. Iaf första gången man spelade det, för då var det både spännande och klurigt. Men om man inte lyckas på första försöket tycker man att uppdraget suger...

(det finns roligare uppdrag, men kommer inte på nåt nu...)

Sista uppdraget, "end of the line", var också riktigt roligt. Men det var alldeles för enkellt för att vara det sista uppdraget. När man är på det sista uppdraget i ett spel vill man upptäcka hur svårt det är och klura ut hur man ska göra... Därför blev jag llite besviken på "end of the line", som jag tror de flesta klarade på första försöket...

Själv ÄLSKADE jag uppdraget då man skulle följa med Big Smoke och skjuta en massa personer (Ryssar?), sen skulle man sitta bak på en mc och skjuta massa mc, bilar osv...Det uppdraget var så j*vla kul!!! >_<>_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Själv ÄLSKADE jag uppdraget då man skulle följa med Big Smoke och skjuta en massa personer (Ryssar?), sen skulle man sitta bak på en mc och skjuta massa mc, bilar osv...Det uppdraget var så j*vla kul!!! :P:wub:

Jag tycker det oxå nog var det roligaste fast jag kommer inte ihåg alla uppdrag heller!! :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Själv ÄLSKADE jag uppdraget då man skulle följa med Big Smoke och skjuta en massa personer (Ryssar?), sen skulle man sitta bak på en mc och skjuta massa mc, bilar osv...Det uppdraget var så j*vla kul!!!  

det uppdraget och det uppdraget man ska jaga massa snubbar på quad bike med catalina bakom sig är roligast

Redigerad av eliizar
Länk till kommentar
Dela på andra sidor