erko Skrivet 9 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 visste ni att man får 125 i health när man plockar upp en tjej i bilen och åker ut på stranden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xekenx Skrivet 9 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 oki.. klara pizza boy uppdragen så får du 150, alltid... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riichard Skrivet 9 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 Hur många rundor måste man klara för att klara Pizza Boy? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 9 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 10 tror ja g Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 visste ni att man får 125 i health när man plockar upp en tjej i bilen och åker ut på stranden... det kunde man i gta3 också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riichard Skrivet 9 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 Hmmm.... är de bara pizza boy uppdragen man ska klara inget annat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtafreak Skrivet 9 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 Hmmm.... är de bara pizza boy uppdragen man ska klara inget annat? pizza boy uppdraget 150 i hälsa lvl 12 i brown thunder för 150 armoru Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
erko Skrivet 14 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 december, 2002 det kunde man i gta3 också! vad jag vet så fanns det ingen strand i GTA 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 14 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2002 vad jag vet så fanns det ingen strand i GTA 3 Nej, men man behöver inte åka till stranden <_< Dessutom är det inga vanliga tjejer, utan fnask... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
erko Skrivet 14 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 december, 2002 hmmm.....är inte fnask vanliga tjejer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 14 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2002 Är det vanligt att gå runt lättklädd och stoppa varenda bil och fråga ägaren om han vill ha sex för pengar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
erko Skrivet 14 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 december, 2002 där jag bor är det ganska vanligt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2002 (redigerad) vad jag vet så fanns det ingen strand i GTA 3 jo. det finns det brevid hamnen, men vad spelar det för roll? Redigerad 14 december, 2002 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
erko Skrivet 14 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 december, 2002 En Fråga: Har du SPECIAL Svenska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2002 En Fråga: Har du SPECIAL Svenska? förlåt då lille tönt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
erko Skrivet 14 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 december, 2002 det är lungt kompis... inget mer tjafs från min sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Machi Skrivet 14 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2002 Jag lyckas inte få 175 i liv! När man klarat Pizza-boy och har 150 vill inte hororna ge mig mer längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
erko Skrivet 14 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 december, 2002 dom kan bara ge dig till 125 i liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts