Stoffe Skrivet 25 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2002 att gubb jäveln som man ä pratar och inte nickar som han vore gay! Ja, det är dumt att han aldrig pratar. Jag har inte sett att han pratade på hela spelet! Iallafall inte på uppdragen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mika Skrivet 25 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2002 Man skulle kunna skjuta genom bil fönster....det vore skit coolt!...när man skjutit en snut som kommer skit fort i en bil.......sladdar in i en lyckt stålpe! Det har jag också tänkte på...... dä skulle va riktigt coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2002 Jag tycker att Gängmedlemmarna INTE skulle vara hur många som hälst!! att det typ bara fanns 500 och sen när man har dödat alla så finns det inga mer... sen att det fanns mer båtar... o att man kan åka lastbil med släp... allt för mig!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Johan Skrivet 28 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2002 Håller med dig. Skulle vara coolt om dom hade gjort stora tank lastbilar med olja eller bensin, som åkte rund på vägarna. Och om man sprängde dom skulle de bli en sky j***a smäll (hehehe) Skulle vara mer verkligt även om man gick till en bensin mack, som jag tycker skulle finnas en på varje ö, och slängde en bensin bomb eller en granat, då skulle hela stället flyga i luften, precis som i det där uppdraget i Portland där man ska spränga Triards ställe (fish factory). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 28 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2002 Håller med dig. Skulle vara coolt om dom hade gjort stora tank lastbilar med olja eller bensin, som åkte rund på vägarna. Och om man sprängde dom skulle de bli en sky j***a smäll (hehehe) Skulle vara mer verkligt även om man gick till en bensin mack, som jag tycker skulle finnas en på varje ö, och slängde en bensin bomb eller en granat, då skulle hela stället flyga i luften, precis som i det där uppdraget i Portland där man ska spränga Triards ställe (fish factory). GRRRRRRRRRRRRRRRRYYYYYYYYYYYYYYYYMMMMMMMMMMMTTTTTTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2002 Husen skulle kunna gå sönder också!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 1 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2002 och slängde en bensin bomb eller en granat, då skulle hela stället flyga i luften, precis som i det där uppdraget i Portland där man ska spränga Triards ställe (fish factory). Fixa lite granater, åk till bensinmacken, du ser gråa dunkar som ser ut som papperskorgar, kasta en granat på en av dunkarna och se vad som händer.(hehe) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 1 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2002 asså fan va coolt jag skulle vilja att man kunde köra motocyklar o crossar i stan o om en polis typ ser när man kör cross börjar dom o jaga..... asså fi fan va skojigt............... asså gta blir ba bättre o bättre [email=Robbe_123@hotmail.com]Robbe_123@hotmail.com[/email][font=Courier][size=7][color=orange] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2002 asså fan va coolt jag skulle vilja att man kunde köra motocyklar o crossar i stan o om en polis typ ser när man kör cross börjar dom o jaga..... asså fi fan va skojigt............... asså gta blir ba bättre o bättre Blir det??? jag tycker att et är det bästa spelet i hela världen!!! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 3 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2002 Gubben påminner om Elvis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2002 Gubben påminner om Elvis gubben är ju en blandning av elvis och max payne! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2002 En sak som retat mig i spelet(ni kanske också har tänkt på det)är att när man står vi den där bron som åker upp och ner(kommer ej ihåg vad den heter)och bara snuddar nån annans bil så åker dom ner i vattnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 3 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2002 En sak som retat mig i spelet(ni kanske också har tänkt på det)är att när man står vi den där bron som åker upp och ner(kommer ej ihåg vad den heter)och bara snuddar nån annans bil så åker dom ner i vattnet Den heter Shoreside Lift Bridge... Tänkte om ni ville veta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2002 Den heter Shoreside Lift Bridge... Tänkte om ni ville veta... Men den heter faktist Shoreside Lift Bridge, om ni ville veta, hehe ne nu ska vi inte va sånna...Då blir säkert hultenius arg!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 4 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2002 hmm jag undrar varför dom tog bort dubbel pistolerna och motorcyklarna hmm motorcyklarna var bara med i ettan men ändå dåligt det kanske nån av er vet varför dom tog bort dom sakrena ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2002 dubbla pistoler hadd inte varit fel... eller dubbla uzi!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kloak-råttan Skrivet 4 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2002 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 4 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2002 dubbla pistoler hadd inte varit fel... eller dubbla uzi!!! Dom pratar ju om att M16 är kraftigt, tänk er dubbel Shotgun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 4 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2002 Om man har många vapen tycker jag man borde kunna använda flera samtidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2002 Om man har många vapen tycker jag man borde kunna använda flera samtidigt. Ja, som i SoF2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts