WooziE^ Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Man kan spela SA på min kompis Xbox men det är lite konstiga kontroller.. men endå . coolt ? Själv har man lånat det nu sitter och spelar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Onödig topic men OK, kanske rätt coolt! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Andromada Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Man kan spela SA på min kompis Xbox men det är lite konstiga kontroller.. men endå . coolt ? Själv har man lånat det nu sitter och spelar Jag tror inte på dig kan du spela in en video klipp? Har du nån webbkamera? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Det verkar vara ganska coolt..men ändå cp Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WooziE^ Skrivet 26 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 eh nej ? ja har ingen webcam eller nått .. Det är sämre grafik också men det e shit the same San Andreas med eller utan bra grafik . ni behöver inte tro på mig.. man skjuter genom att trycka på den högra analogen på kontrollen .. Och även om jag hade en Kamera eller nått hur skulle ni kunna se att ja lirade d på Xbox ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 jag vet inte om jag vågar tro på det men. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Visst, dra den om rödluvan ocksåm när du änåd är på humöret. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 haha!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 yea, rajt. det existerar inga emulatorer för ps2-spel till vare sig xbox eller pc. de enda som finns kan bara användas till att spela datorskapta demos, inget annat. om du nu inte bara skojar kan det ju vara så att du helt enkelt spelar GTA: Vice City som finns på PS2/PC/XBOX. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Jag vet att du bara ljuger för min kompis kan inte göra det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 MEN ta en kamera eller webcam och så filmar du en tv med Xbox inkopplat och så filmar du när du spelar och så... så kanske,kanske jag tror dig.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
uNderdog_101 Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 HAAAAHAAAAAAAAHAAAHHAHHAAA!!! Det är TOTALT OMÖJLIGT!! Antingen ljuger han för dig, eller så ljuger du för oss. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Killen vill ha uppmärksamhet och vill antagligen vara så kallade "Populära" på gtasajten. Han trodde att han kunde ljuga med denna nyheten och sen antagligen trodde han att vi skulle hedra han i alla evighet BTW: han tror att han kommer få nästa gta spel gratis av hultan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
United Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Han ljuger nog inte för det finns nåt pogram man kan lägga in på hårddisken å spela andra konsol spel. ÄGDA Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
uNderdog_101 Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Han ljuger nog inte för det finns nåt pogram man kan lägga in på hårddisken å spela andra konsol spel. ÄGDA Man kan lägga in emulatorer som man spel super nintendo, mega drive, Gameboy eller Playstation ETT spel. Ägd kan du va själv ditt okunniga miffo. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Jag har sagt det förr EM -> DX9 Emulation på en 733Mhz CPU och 64MB ram = teoretiskt & praktiskt omöjligt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 JAg tror dig om du filmar TV:n, en inkopplad Xbox och Skärmen när du spelar så att man kan se att du inte har någon PS2:a i närheten som kan vara inkopplad i smyg LÅNA EN DIGITAL KAMERA!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Detta forum är väldigt drabbat av mytomaner, och jag tror vi har ett nytt fall här boys.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Jag tror det kan stämma, har hört att folk jag känner kan det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Jag tror det kan stämma, har hört att folk jag känner kan det. Det här blir nog tredje gången i samma tråd jag förklarar. Ok, så här ligger det till. Playstation 2 bygger på ett system kallat EE (Emotion Engine.) Och Xboxen bygger på Microsoft's DX9 (DirectX 9.0). Det går inte idag att emulera Ps2 spel till fullo på en P4@3.2 Ghz och 1 GB Ram. Detta för att EM koden måste översättas till DX9 i realtid samtidigt som Emulatorn och OS:et körs. Xbox har en 733Mhz 32-bit CPU. Och 64 Mb ram. Slutsats: OMÖJLIGT. Speciellt eftersom det inte finns någon emulator (ingen är ju så dum att dem kodar något som inte kommer gå att använda) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts