Azore Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Vad ska man göra på första uppdraget efter wang cars? Det heter nått med zeroing och man ska följa efter en bil och få den ut kontroll, men hur får man det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Är det de där uppdraget man åker efter en lila kombi?om det är det så ska man åka efter henne och bara kasta spik mattan...om det är det där andraa så minns jag inte hur man gör :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Nja jag vet inte vad det är för bil.. men det är en prick på kartan man ska följa efter som först är röd men hinner man inte fter blir den vit.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Jag kommer ihåg nuu det är när man ska köra efter med typ en spårnings grejj där ska man väl bara köra efter tror jag sen ska du väl ramma henne av vägen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Du ska göra "Pit-Manuver"(Stavning?) Du lär dig den på Bil-skolan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Just det den där som man ska gö på polisbilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Klarade det nu! Tack för hjälpen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Varsegod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts