vigebo Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Uppdraget just business är lite klurigt något tips hur jag ska göra smoke dör hela tin ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Andromada Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Uppdraget just business är lite klurigt något tips hur jag ska göra smoke dör hela tin ? Det var den roligaste uppdragen jag har gjort hittils, sikta bara på föraren och hjulen. Använd r3 och l1 så är det lätt att sikta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Det var den roligaste uppdragen jag har gjort hittils, sikta bara på föraren och hjulen. Använd r3 oh l1 så är det lätt att sikta Exakt så gjorde jag det gick aslätt... uppdraget var också kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts