Ebeeto Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 (redigerad) Jag tyckte det var kul... Stackars humorlösa varelser... EDIT: Ni är säkert skåningar båda två! Redigerad 29 december, 2004 av Ebeeto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Jag tyckte det var kul... Stackars humorlösa varelser... EDIT: Ni är säkert skåningar båda två! nej men det är synd om dig Ebeeto. du tror att du är rolig, men igentligen så stör sig alla på dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mons Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 nej men det är synd om dig Ebeeto. du tror att du är rolig, men igentligen så stör sig alla på dig. Hur kan du vara så säker på att alla stör sig på honom? jag gör t.ex. inte det och jag tycker faktiskt han är rolig (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 nej men det är synd om dig Ebeeto. du tror att du är rolig, men igentligen så stör sig alla på dig. Du försöker inte vara rolig, men folk både tycker du är rolig OCH stör sig på dig ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 nej men det är synd om dig Ebeeto. du tror att du är rolig, men igentligen så stör sig alla på dig. Kunde inte säga det bättre själv. Förresten, EB, jag är inte skåning, jag är från Stockholm. Vad är det för fel på skåningar egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Kunde inte säga det bättre själv. Förresten, EB, jag är inte skåning, jag är från Stockholm. Vad är det för fel på skåningar egentligen? Det var ju du som klagade på mig först, så ditt ord är inte direkt av stor vikt. Skånings-tråden skapade Zack, och jag hängde på. Om du ser den som helt och hållet seriös och även samtliga övriga forumiter som skriver saker som "Ja! Skåningarna är jobbiga" så har du kanske inte förstått ordentligt. Ska du nu klanka ner på Crice för att han skrev att man ska bunta ihop och ha ihjäl alla skåningar? Han sa det som ett skämt, jag skrev ett skämt och Zack startade tråden som ett skämt. Ska vi ha en poll om vilka som uppskattar Ebeetos skämt? Utslaget kommer förmodligen vara delat, men jag är aldrig lika tråkig som du... Kom igen! Du kanske bara är tråkig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Det var ju du som klagade på mig först, så ditt ord är inte direkt av stor vikt. Skånings-tråden skapade Zack, och jag hängde på. Om du ser den som helt och hållet seriös och även samtliga övriga forumiter som skriver saker som "Ja! Skåningarna är jobbiga" så har du kanske inte förstått ordentligt. Ska du nu klanka ner på Crice för att han skrev att man ska bunta ihop och ha ihjäl alla skåningar? Han sa det som ett skämt, jag skrev ett skämt och Zack startade tråden som ett skämt. Ska vi ha en poll om vilka som uppskattar Ebeetos skämt? Utslaget kommer förmodligen vara delat, men jag är aldrig lika tråkig som du... Kom igen! Du kanske bara är tråkig... Grejen med att ingen fattar det där med skåningarna är att det finns så jävla mycket rasister här så man vet fan inte.... Men jag tycker att du är rolig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Ja ebeeto är ganska rolig faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Ja ebeeto är ganska rolig faktiskt. Tack! Någon som förstår! Ni som klagar fnissar minsann åt mina utspel också. I know all... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Ja ebeeto är ganska rolig faktiskt. Nu blir vi inte av med honom på en vecka. *ser hur EB spänner ut bröstet till max och spatserar stolt omkring.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Nu blir vi inte av med honom på en vecka. *ser hur EB spänner ut bröstet till max och spatserar stolt omkring.. Men, Crice... Gillar inte du mig och mina skämt? *Tittar med stora Bambi-ögon på Crice och en tår vandrar sakta över min kind* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Det var ju du som klagade på mig först, så ditt ord är inte direkt av stor vikt. Skånings-tråden skapade Zack, och jag hängde på. Om du ser den som helt och hållet seriös och även samtliga övriga forumiter som skriver saker som "Ja! Skåningarna är jobbiga" så har du kanske inte förstått ordentligt. Ska du nu klanka ner på Crice för att han skrev att man ska bunta ihop och ha ihjäl alla skåningar? Han sa det som ett skämt, jag skrev ett skämt och Zack startade tråden som ett skämt. Ska vi ha en poll om vilka som uppskattar Ebeetos skämt? Utslaget kommer förmodligen vara delat, men jag är aldrig lika tråkig som du... Kom igen! Du kanske bara är tråkig... Hur tråkig jag är jämfört med dig beror på hur man tolkar ordet tråkig. På din tolkning kommer det skilja en hel del, på min tolkning...ja..tänk själv. Har man inget kul att säga kanske man inte ska försöka heller. Sen kanske vi ska gå lite mer on-topic nu, jag vet inte vem det var som startade detta, men vi kanske snart ska lämna detta ämne. Ingen tjänar något på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Men, Crice... Gillar inte du mig och mina skämt? *Tittar med stora Bambi-ögon på Crice och en tår vandrar sakta över min kind* OMG! He's doin' it again.. urge to pet.. riiiiiising... *klappar Bambi.. suckar av glädje.. skrattar åt Bambis lama skämt.. svimmar* Mm, det har slagit slint. Något annat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 en i min parallel klass kan det flytande! det låter coolt.. fast lärarna retar honom hela tiden och nu har han självmordstankar :'( Om han har självmordstankar för det där borde han söka hjälp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Om han har självmordstankar för det där borde han söka hjälp. Men hade han självmordstankar för nåt annat kunde han skita i att söka hjälp, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Men hade han självmordstankar för nåt annat kunde han skita i att söka hjälp, eller? Öhm, nej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Öhm, nej... Nehep, det lät så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Den här topicen kanske har spårat ur lite! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts