Bubbli Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Är det någon som vet vart man kan lära sej Sindarin/Quenya(Heter det så)? Detta är alvernas språk som J.R.R. Tolkien kom på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 GOOOOOOOOOGLE! en i min parallel klass kan det flytande! det låter coolt.. fast lärarna retar honom hela tiden och nu har han självmordstankar :'( med reta menar jag: "istället för att döda orchs hela tiden kanske du ska göra läxorna" "sluta bråka nu legolas" osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Med reta menar jag: "istället för att döda orchs hela tiden kanske du ska göra läxorna" "sluta bråka nu legolas" osv. reta? de skojjar ju bara me killen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 reta? de skojjar ju bara me killen Han är nog värsta Star Wars-kid och har inga kompisar förutom två salamandrar han har hemma i ett terrarium. Han sitter och pratar med salamandrarna på alviska och låtsas att de pratar med honom. Sedan gråter han lite, tröstäter och sover. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Han är nog värsta Star Wars-kid och har inga kompisar förutom två salamandrar han har hemma i ett terrarium. Han sitter och pratar med salamandrarna på alviska och låtsas att de pratar med honom. Sedan gråter han lite, tröstäter och sover. Måste du snacka om dig själv? Om det där är sant så sitter du och leker "rolig". Ha, ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 (redigerad) Måste du snacka om dig själv? Om det där är sant så sitter du och leker "rolig". Ha, ha. Du är ganska skämtsam av dig, va? Allvarligt. Gör inte bort dig... EDIT: Du förtjänade inte så många ord... Redigerad 27 december, 2004 av Ebeeto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 27 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Tack för alla som hjälpt mig... Seriöst när ni inte kan, kan ni inte bara skit a i det då? Finns det NÅN som KAN hjälpa mig? Jag har googlat men hittar inte för att jag suger på att googla... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Han är nog värsta Star Wars-kid och har inga kompisar förutom två salamandrar han har hemma i ett terrarium. Han sitter och pratar med salamandrarna på alviska och låtsas att de pratar med honom. Sedan gråter han lite, tröstäter och sover. ebeeto : är du profet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Vad ska man kunna prata sindarin eller vad du sa att det heter för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mons Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Vad ska man kunna prata sindarin eller vad du sa att det heter för? För att det är tufft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 27 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Skojs skull.... Kan vara roligt. Man kan börja snacka på nåt språk ingen fattar . Asskoj. Jag hade en sida för ett tag sen. Man kunde säja "Är det ditt ansikte eller en svamp?" . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Skojs skull.... Kan vara roligt. Man kan börja snacka på nåt språk ingen fattar . Asskoj. Jag hade en sida för ett tag sen. Man kunde säja "Är det ditt ansikte eller en svamp?" . Hur sa man det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 27 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Hur sa man det då? Tror du jag minns det eller? Varför tror du jag behöver länkar och så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Jag kanske kan hjälpa dig. Har en gammal klasskompis som lärde sig det där språket. Ska kolla var hon hittade de någonstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 här här och här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 27 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Tack Tack Och tack . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Enemy Goth (goth) --- Vilket sammanträffande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 28 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Min syrra hittade en skitbra länk http://www.uib.no/People/hnohf/qcourse.htm Varsågoda... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 ebeeto : är du profet? Nej. Bara wannabe-rolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Nej. Bara wannabe-rolig. w0rd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts