Cortez Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Jo, tjena hittade en bugg igår. Vet inte om nån har hittat den före mig. Men så här är det. Om jag minns rätt så heter flickvännen Katie som bor närmast bron som ska föreställa Golden gate bron. Nära en Pay'n'spray också(nej, inte bruden som har sin egen paynspray), och även Paradiso. I alla fall, så försöker jag höja min criminal rating så jag dödar massvis med människor, och skjuter bilar och helikoptrar. Och tiden innan detta hade jag blivit wasted, så jag hade spawnat framför den flickvännens hus. Så jag började skjuta och mörda, och efter ett tag, 5 stjärnor tror jag så kommer en mätare upp. "Progress with Katie +". Jag brydde mig inte så mycket och trodde det var en engångsgrej och fortsatte att döda. Men efter ett tag kom mätaren tillbaks, + igen. Jag fortsatte att döda och skjuta gång efter gång dök mätaren upp igen och visade +. Tillslut nådde den 100%, och då hade jag fått en medical suit hemma i min garderob. Notera att jag kanske hade dejtat henne 3 gånger. Nån annan som varit med om samma bugg? Vet inte om buggen funkar på andra flickvänner också, notera att jag hela tiden stog utanför hennes hus och skjöt och dödade. Och ja, ovanstående text är 100% sann. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Om det här tricket funkar med de andra tjejerna så kommer det här hjälpa många som har problem med millie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Hon kanske jobbar som sjuksköterska och får mer pacienter när du dödar folk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Presis! hon kanske håller på att bli sparkad från hennes jobb för att det inte finns några sjuka Patienter... så Så om du dödar folk kan hon hjälpa dom,Hon gillar att du dödar folk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 det här hände mig med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Ska lätt testa nån gång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Det funka hoss millie med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Fräckt. Vad kan man göra med medical suit då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 det kostar inget att hamna på sjukan.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fagerstrom Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Kan nån hjälpa mig att hitta Katie, har vart och letat överallt på den där golfklubben men utan resultat! Var fan står hon nånstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Väldigt nära Cobra Marital Art (gymmet alltså) Precis vid en buske så övar hon Yoga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Vet nån om det funkar på den första flickvännen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Öh... bara en fråga... hur överlevde du så länge? Det är i princip självmordsförsök att stå och skjuta utan skydd(exklusive body armor). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 31 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Öh... bara en fråga... hur överlevde du så länge? Det är i princip självmordsförsök att stå och skjuta utan skydd(exklusive body armor). Det är så att man börjar inte om varje gång man dör, utan man fortsätter liksom.. på skada. Och sen så spawnade man ju alltid framför hennes hus, så var det bara att börja skjuta igen... Sen dyker mätaren upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Det är så att man börjar inte om varje gång man dör, utan man fortsätter liksom.. på skada. Och sen så spawnade man ju alltid framför hennes hus, så var det bara att börja skjuta igen... Sen dyker mätaren upp. Aha. Härligt. Jag får det alltid när jag dör. Var det så för dig med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Det är så att man börjar inte om varje gång man dör, utan man fortsätter liksom.. på skada. Och sen så spawnade man ju alltid framför hennes hus, så var det bara att börja skjuta igen... Sen dyker mätaren upp. spawnas du till hennes hus när du dör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 spawnas du till hennes hus när du dör? Om man dejtar henne gör man det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 31 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Aha. Härligt. Jag får det alltid när jag dör. Var det så för dig med? Det var olika. Ibland fick jag det när jag hade halva hälsan kvar, och ibland strax innan jag dog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Verkar inte fungera hos mig. Dött fyra gånger nu och spawnat där. Kom upp till fem stjärnor varje gång, och har fått ett minus i hennes relationsmätare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
superingo Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Hon kanske jobbar som sjuksköterska och får mer pacienter när du dödar folk... eller så råkar hon tända på det!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts