Jump to content

Bugg hos en flickvän

Cortez
 Share

Recommended Posts

Jo, tjena hittade en bugg igår. Vet inte om nån har hittat den före mig. Men så här är det. Om jag minns rätt så heter flickvännen Katie som bor närmast bron som ska föreställa Golden gate bron. Nära en Pay'n'spray också(nej, inte bruden som har sin egen paynspray), och även Paradiso.

I alla fall, så försöker jag höja min criminal rating så jag dödar massvis med människor, och skjuter bilar och helikoptrar. Och tiden innan detta hade jag blivit wasted, så jag hade spawnat framför den flickvännens hus.

Så jag började skjuta och mörda, och efter ett tag, 5 stjärnor tror jag så kommer en mätare upp.

"Progress with Katie +". Jag brydde mig inte så mycket och trodde det var en engångsgrej och fortsatte att döda. Men efter ett tag kom mätaren tillbaks, + igen. Jag fortsatte att döda och skjuta gång efter gång dök mätaren upp igen och visade +.

Tillslut nådde den 100%, och då hade jag fått en medical suit hemma i min garderob. Notera att jag kanske hade dejtat henne 3 gånger. Nån annan som varit med om samma bugg?

Vet inte om buggen funkar på andra flickvänner också, notera att jag hela tiden stog utanför hennes hus och skjöt och dödade. Och ja, ovanstående text är 100% sann.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Öh... bara en fråga... hur överlevde du så länge? Det är i princip självmordsförsök att stå och skjuta utan skydd(exklusive body armor).

Det är så att man börjar inte om varje gång man dör, utan man fortsätter liksom.. på skada. Och sen så spawnade man ju alltid framför hennes hus, så var det bara att börja skjuta igen... Sen dyker mätaren upp.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor