theatre Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Tror du jag är en idiot som inte kommit dit än? jag gick dit och kollade, och då var det oop. Okej då, men det borde heta loop. sådeså. Såså lilla gubben, man behöver inte vara en idiot bara för att man inte kommit si och så långt i ett spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Såså lilla gubben, man behöver inte vara en idiot bara för att man inte kommit si och så långt i ett spel. Men jag tog det som det, ändå. Kalla mig inte lilla gubben, IDIOT. Jag har klarat alla storyuppdragen ändåså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Andromada Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Men jag tog det som det, ändå. Kalla mig inte lilla gubben, IDIOT. Jag har klarat alla storyuppdragen ändåså. Precis när jag såg nick namnet Bastard förstog jag att du var en psyk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PETsson Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 (redigerad) STFU, jag trodde faktiskt det var LOOP, hur fan kan det vara OOP? Man gör ju en jävla loop, ursäkta då att man försöker tycka vad som ska vara rätt. Varför ens kommentera det? Dessutom är det ingen loop man gör... Redigerad 27 december, 2004 av PETsson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 27 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Genom att skriva rätt. Tyvärr kan man nog inte skriva mycket mer rätt än Oop... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PETsson Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Tyvärr kan man nog inte skriva mycket mer rätt än Oop... Det är så rätt det kan bli... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Såså lilla gubben, man behöver inte vara en idiot bara för att man inte kommit si och så långt i ett spel. "lilla gubben!!" haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Haha, nej. Precis. Oop är så korrekt det kan bli. En loop gör man vid flygskolan. Vid körskolan gör man en "oop" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Precis när jag såg nick namnet Bastard förstog jag att du var en psyk Tack detsamma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Haha, nej. Precis. Oop är så korrekt det kan bli. En loop gör man vid flygskolan. Vid körskolan gör man en "oop" Men vad fan är en "oop" ? Klart man gör en LOOP. Man snurrar runt. Vad fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 27 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Men vad fan är en "oop" ? Klart man gör en LOOP. Man snurrar runt. Vad fan. haha nej.. en loop gör man inte genom att snurra runt på sidan.. hehehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Men vad fan är en "oop" ? Klart man gör en LOOP. Man snurrar runt. Vad fan. En rörelse som ett flygplan gör i lodrätt plan i förhållanden till mark-/havsytan, d.v.s. framåt uppåt. Flygplanet flyger då uppochner när det befinner sig i loopens högsta punkt. Det fortsätter rörelsen som bär av nedåt och när loopen är avslutad flyger planet i normalläge. källa: susning.nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 http://mikolan.starbase.se/gtasa/alley_oop.xvid.rar En film där jag får 100%, dne kanske hjälper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Macop Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Testa med att köra olika nära rampen, för du snurrar mindre om du kör nära rampen en att köra så bara hjulen kommer på rampen. Så testa dig vad DU tycker känns skönast, att rotera snabbt, eller att rotera långsamt. Jag fick guld på första försöket ^^ Efter dess så har jag fått 98% som max på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts