Azore Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Håller på med min sista grej på bilskolan, det är alley oop. Där det står en ramp och så ska man åka upp snett på den och flyga över 2 bilar medans man gör ett varv på sidan och sen landa perfekt.. Någon som kan hjälpa mig med några tips och trix här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Ingen som kan hjälpa mig? Det är det sista för mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Ingen som kan hjälpa mig? Det är det sista för mig! nej det är inte det sista... men jag tänker inte heller säga vad som är sista (förutom om du ber mig för ajg vill inte förstöra något som du kanske inte vill veta) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 nej det är inte det sista... men jag tänker inte heller säga vad som är sista (förutom om du ber mig för ajg vill inte förstöra något som du kanske inte vill veta) det är det sista för mig sa jag.. det sista är city slicking men jag har klarat guld på alla utom det här alley oop.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Håller på med min sista grej på bilskolan, det är alley oop. Där det står en ramp och så ska man åka upp snett på den och flyga över 2 bilar medans man gör ett varv på sidan och sen landa perfekt.. Någon som kan hjälpa mig med några tips och trix här? Om du kör upp på vänster sida av rampen så styr åt höger med styrspaken.(Släpp gasen i luften! ) När har gjort en "Alley Oop" så håll in både R1 och Fyrkant-Knappen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Om du kör upp på vänster sida av rampen så styr åt höger med styrspaken.(Släpp gasen i luften! ) När har gjort en "Alley Oop" så håll in både R1 och Fyrkant-Knappen! Har testat nu men det funkar bara inte, 2 gånger fick ja te en riktigt fin utan en enda skråma men han landade snett, alltså inte rakt framåt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Ingen som kan hjälpa mig? Det är det sista för mig! ALLEY LOOP heter det faktiskt. Och den var grymt svår för mig ska jag säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Kör med full fart mot rampen och när du sedan beffiner dig i luften ska släppa gasen (x-knappen) och föra höger analogspak åt det håll du vill att bilen ska snurra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 27 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 (redigerad) ALLEY LOOP heter det faktiskt. ... tack för det!!!!! Hur ska jag kunna tacka dig?? Redigerad 27 december, 2004 av Azore Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 ALLEY LOOP heter det faktiskt. Och den var grymt svår för mig ska jag säga. ALLEY OOP heter det faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 (redigerad) ALLEY OOP heter det faktiskt. NEJ, det heter Alley loop. man gör en loop för guds skull, i luften. inte "oop" Redigerad 27 december, 2004 av bastard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 ... tack för det!!!!! Hur ska jag kunna tacka dig?? Genom att skriva rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 NEJ, det heter Alley loop. man gör en loop för guds skull, i luften. inte "oop" Konsigt nog så heter det oop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 (redigerad) Gå till körskolan(om du kommit så långt) och kolla vad det heter, kom sedan tillbaka hit och skriv vad det stod att den hette. Redigerad 27 december, 2004 av alias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 ALLEY LOOP heter det faktiskt. Och den var grymt svår för mig ska jag säga. enligt strategiguiden heter det Alley Oop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Äntligen nån som får tyst på bastard. Och kom inte och säg att jag skrev ALLEY OOP istället för Alley Oop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Äntligen nån som får tyst på bastard. Och kom inte och säg att jag skrev ALLEY OOP istället för Alley Oop. STFU, jag trodde faktiskt det var LOOP, hur fan kan det vara OOP? Man gör ju en jävla loop, ursäkta då att man försöker tycka vad som ska vara rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Gå till körskolan(om du kommit så långt) och kolla vad det heter, kom sedan tillbaka hit och skriv vad det stod att den hette. Tror du jag är en idiot som inte kommit dit än? jag gick dit och kollade, och då var det oop. Okej då, men det borde heta loop. sådeså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Till en början ja, men sedan skrev jag vad det hette men en viss person trodde förtfarande inte. STFU själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Tror du jag är en idiot Faktiskt så börjar jag tro det. Du kan tycka vad du vill men det ändrar inte på sanningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts