Jump to content

Alley Oop

Azore
 Share

Recommended Posts

nej det är inte det sista... men jag tänker inte heller säga vad som är sista (förutom om du ber mig för ajg vill inte förstöra något som du kanske inte vill veta)

det är det sista för mig sa jag.. det sista är city slicking men jag har klarat guld på alla utom det här alley oop..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller på med min sista grej på bilskolan, det är alley oop. Där det står en ramp och så ska man åka upp snett på den och flyga över 2 bilar medans man gör ett varv på sidan och sen landa perfekt.. Någon som kan hjälpa mig med några tips och trix här?

Om du kör upp på vänster sida av rampen så styr åt höger med styrspaken.(Släpp gasen i luften! ;) ) När har gjort en "Alley Oop" så håll in både R1 och Fyrkant-Knappen!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du kör upp på vänster sida av rampen så styr åt höger med styrspaken.(Släpp gasen i luften! ;) ) När har gjort en "Alley Oop" så håll in både R1 och Fyrkant-Knappen!

Har testat nu men det funkar bara inte, 2 gånger fick ja te en riktigt fin utan en enda skråma men han landade snett, alltså inte rakt framåt..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor