PETsson Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Hejsan! Funkar USB-tangentbord till PS2? Jag hade tänkt Använda det till att skriva in Action Replay MAX-koder... Och eftersom att jag inte fick nåt svar i min förra tråd, så undrar jag hur man laddar sina koder, som man redan knappat in, som inte finns med i listan... Tacksam för svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Vad jag vet så ska de flesta USB-tangentbord fungera med PS2. Men, man skall inte fuska! "No cheating video-games!" - Xzibit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PETsson Skrivet 27 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Jag vet... Jag tycker det är tråkigt att fuska, själv, men jag vill testa det "nya" flygplanet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts