theatre Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Någon som har köpt den där skivan? Tänkte göra det idag men visste inte riktigt om den var någonting att ha... så, är den någonting att ha? Är det roliga fusk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kung_plingan Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Någon som har köpt den där skivan? Tänkte göra det idag men visste inte riktigt om den var någonting att ha... så, är den någonting att ha? Är det roliga fusk? Ja har beställt cd:n idag.Ocha ja har den till VC och dt är skit skojja att va odädlig å massa annant och plus att när dt är till SA finns den ett nytt flygplan att spawna ...mn en del trötnar fortare med fusk mn inye ja ja rekomenderar att köpa cd:n Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Andromada Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 (redigerad) Ja har beställt cd:n idag.Ocha ja har den till VC och dt är skit skojja att va odädlig å massa annant och plus att när dt är till SA finns den ett nytt flygplan att spawna ...mn en del trötnar fortare med fusk mn inye ja ja rekomenderar att köpa cd:n Den heter Andromada, Bilder http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...opic=23605&st=0 Redigerad 26 december, 2004 av Andromada Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Ja har beställt cd:n idag.Ocha ja har den till VC och dt är skit skojja att va odädlig å massa annant och plus att när dt är till SA finns den ett nytt flygplan att spawna ...mn en del trötnar fortare med fusk mn inye ja ja rekomenderar att köpa cd:n hur kan du rekomendera den då du inte själv har den än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kung_plingan Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 hur kan du rekomendera den då du inte själv har den än? För dt finns typ samma fusk på den som på VC fusk cd:n för min kompis köpte cd:n Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 min kompis sa att det var en as bra skiva...han sa att han hitta ett fusk som gjorde så att man klara ut hela spelet...men jag tror inte på han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kung_plingan Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 min kompis sa att det var en as bra skiva...han sa att han hitta ett fusk som gjorde så att man klara ut hela spelet...men jag tror inte på han Ja tro dt är sant för dn fusk cd:n till Vc kunde man få 100%klarat på spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Men det är ju inte så kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kung_plingan Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Men det är ju inte så kul Mn du behöver ju inte använda dt om du inte vill Dt är ju bara för alla lat maskar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 (redigerad) Fuska inte i spel, förstör kännslan! Tycker jag iaf! Coolt, min 999:e post Redigerad 26 december, 2004 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Oj jag tänkte inte så :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
algeo Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 asså finns det nån affär i sverige man kan köpa den där cdn? och vad får man på den bara ett flygplan eller vaddå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 31 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 asså finns det nån affär i sverige man kan köpa den där cdn? och vad får man på den bara ett flygplan eller vaddå? Den finns att köpa lite här och där. Bor du i hufvudstadten kan jag rekommendera webhallen eller TVspelsbörsen. CD´n ger dig bland annat: Max respekt Alla terretorier Alla tags Oändligt med hälsa Samtliga fordon samt ett par som blev bortplockade Oändligt med ammo Mission-timer stop (klockan stoppar på alla uppdrag som går på tid. Även polis, taxi, pimp, ambulans, brandkår osv.) Max skills på cykel, MC, båt, osv. Max LUCK och mycket mer. Det rillkommer dock koder som du får skriva in själv hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
algeo Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 coolt ska lätt köpa den! men jag bor i karlstad så jag får väll använda postorder vad kostar den ca? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_johan Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 kan man ha skateboard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
algeo Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 har beställt den nu får den på tisdag gött! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 har beställt den nu får den på tisdag gött! Ta bilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
algeo Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 på vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
josa8904 Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Men, fan vad onödigt att betala för skivan,, dom som har den kan la skriva alla fusken i forumet.. eller?? det hade jag gjort om jag hade den.. skulle vara ass sjysst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Men man stoppar ju den där skivan i dvd-läsare och aktiverar de fusk man vill använda, sen stoppar man in GTA:SA skivan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts