Sikorka Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Jag har upptäckt en bugg med Snipern... Så vi alla vet måste man sikta genom att trycka på R1 sedan skjuter man genom att trycka på O, det går inte att bara skjuta med en gång man måste skita i kikarsiktet först! MEN man kan man fixa så man inte behövet sikta! Man sätter eld på sig själv och tar fram snipern , tryck nu på skjut knappen utan att sikta! Nu går det att skjuta fast man inte siktar! kanske inte jag var den första att upptäcka detta men jag ville tala om det ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dennis_b Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 aa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Gör det samma med rocket launcher, han skjuter inte men det ser så roligt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Gör det samma med rocket launcher, han skjuter inte men det ser så roligt ut. så jävla synd att det inte går att använda rocketlauncher utan att sikta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Jag har upptäckt en bugg med Snipern... Så vi alla vet måste man sikta genom att trycka på R1 sedan skjuter man genom att trycka på O, det går inte att bara skjuta med en gång man måste skita i kikarsiktet först! MEN man kan man fixa så man inte behövet sikta! Man sätter eld på sig själv och tar fram snipern , tryck nu på skjut knappen utan att sikta! Nu går det att skjuta fast man inte siktar! kanske inte jag var den första att upptäcka detta men jag ville tala om det ändå Jag har redan testat det där för länge sedan...Orkade ej skriva in det här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts