Jump to content

Bugg med snipern rifeln med eld...

Sikorka
 Share

Recommended Posts

Jag har upptäckt en bugg med Snipern... Så vi alla vet måste man sikta genom att trycka på R1 sedan skjuter man genom att trycka på O, det går inte att bara skjuta med en gång man måste skita i kikarsiktet först! MEN man kan man fixa så man inte behövet sikta! Man sätter eld på sig själv och tar fram snipern , tryck nu på skjut knappen utan att sikta! Nu går det att skjuta fast man inte siktar!

kanske inte jag var den första att upptäcka detta :lol: men jag ville tala om det ändå <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har upptäckt en bugg med Snipern... Så vi alla vet måste man sikta genom att trycka på R1 sedan skjuter man genom att trycka på O, det går inte att bara skjuta med en gång man måste skita i kikarsiktet först! MEN man kan man fixa så man inte behövet sikta! Man sätter eld på sig själv och tar fram snipern , tryck nu på skjut knappen utan att sikta! Nu går det att skjuta fast man inte siktar!

kanske inte jag var den första att upptäcka detta :unsure: men jag ville tala om det ändå -_-

Jag har redan testat det där för länge sedan...Orkade ej skriva in det här. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor