Azore Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Tjena! Har problem med Burn and lap på bilskolan där man ska åka 5 varv.. jag får bara silver där.. Finns det några tips man kan använda där? Vad är tiden man ska klara för att få guld tex? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 ingen som har något tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
elektrobanK Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Om du väntar lite längre än en kvart kanske nån hinner svara... Det gäller väl att bromsa så smidigt som möjligt använd handbromsen och sladda runt konerna så nära du kan utan att nudda konerna eller sakta ner för mycket... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Om du väntar lite längre än en kvart kanske nån hinner svara... Det gäller väl att bromsa så smidigt som möjligt använd handbromsen och sladda runt konerna så nära du kan utan att nudda konerna eller sakta ner för mycket... Klart ja väntar längre än en kvart.. ja väntade 17 min... Väl? har du kört uppdraget? fick du guld på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Klart ja väntar längre än en kvart.. ja väntade 17 min... Väl? har du kört uppdraget? fick du guld på det? Japp, du väntade i 17min! Där fick du elektrobanK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
elektrobanK Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Ja nu får jag ta och skärpa mig. Jag sk nog ta ett sabbatsår och rannsaka mig själv för att försöka komma fram till vad det är fär fel på mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 gött de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 (redigerad) Det här har jag bara testat på city slicking så jag vet inte om det funkar på burn and lap. När det står "press X to start" eller nåt sånt ska du trycka start. Tryck sen start igen och gasa direkt. Du bör få nån sekunds försprång. Redigerad 26 december, 2004 av alias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Det här har jag bara testat på city slicking så jag vet inte om det funkar på burn and lap. När det står "press X to start" eller nåt sånt ska du trycka start. Tryck sen start igen och gasa direkt. Du bör få nån sekunds försprång. Okej, jag har klarat både city slicking och burn and lap nu, men tack för hjälpen iallafall. Har bara ett kvar nu och det är Alley Oop.. klarar inte mer än 95 % :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 har en ide att klara allt på guld, det är att sakta ner tiden, hoppas det funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 Det här har jag bara testat på city slicking så jag vet inte om det funkar på burn and lap. När det står "press X to start" eller nåt sånt ska du trycka start. Tryck sen start igen och gasa direkt. Du bör få nån sekunds försprång. Funkar det på pc ochså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 26 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2005 har en ide att klara allt på guld, det är att sakta ner tiden, hoppas det funkar Men det är roligare att klara allt utan fusk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts