Jump to content

AFTONBLADET

lecke
 Share

Recommended Posts

Tycker det är för bra placering för SA. Nu blir ni irriterade va men så är de iaf. Detta för att det inte är värt pengarna. Sedan så blir det så tråkigt när man klarat ut de. Har nog inte spelat på över en vecka. GTA 3 och GTA VC hade spelkänslan kvar långt efter att man klarat ut de. Så det borde egentligen ha kommit in på en sämre plats än vad de gjorde.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 40
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Varför klaga på San Andreas? Det är ett bra spel som räcker länge och ger en lång upplevelse i storyn. Det är klart bättre än fucking Harry Potter som är ett linjärt plattforms-spel man klarar på två timmar.

sa jag att Harry Potter var bättre kanske? Tycker däremot att det finns en hel del andra spel som är mycket bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

sa jag att Harry Potter var bättre kanske? Tycker däremot att det finns en hel del andra spel som är mycket bättre.

San Andreas är ett bra spel. De som klagar är antingen mesar som inte klarar det och klagar på att det är svårt, eller mesar som vill vara annourlunda och klaga för själva klagandets skull.

Redigerad av Ebeeto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

San Andreas är ett bra spel. De som klagar är antingen mesar som inte klarar det och klagar på att det är svårt, eller mesar som vill vara annourlunda och klaga för själva klagandets skull.

De som klagar har väll all rätt i världen att klaga. Jag klagar. HL2 är bättre. Sims 2 är hade bara mera hype, men det riktar sig till en klart större publik. MGS och HP kan jag dock inte fatta hur de ens är med på listan. MGS: Snake eater hade haft en chans. Men HP? Hallåååee?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker du ska sluta med din jävla attityd, du klagar alltid på andra.

Vafan låt dom tycka som dom vill.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hade ju inte varit någon ide att vara p åett forum om alla har samma åsikter, hade ju aldrig blivit något att diskutera om, eftersom man redan vet vad alla andra tycker. >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Twin Snakes är bara en remake ska inte vara med på någon bästa lista.

1. HL 2 | Väntat länge men man blev sannerligen inte besviken :D

2. GTA:SA | Förbeställde tidigt och fick det på release dagen, fint GP som vanligt :lol: .

3. Burnout 3 | Finns inget roligare action/racer spel än det här :wub: .

4. Star Wars : Battlefront | Många timmar online med det här suveräna SW spelet, vad kan jag säga SW fanboy >_< .

5. LoTR : Battle For Middle Earth | Kanske årets frågetecken men jag gillar det >_< .

min topp 5 lista, gör er egen skulle vara kul att se vad ni andra tycker.

Redigerad av PanzerPanz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Pinsamt... Jag kan erkänna att jag ej spelat Harry Potter och fången från Azkaban, inte ens hört något om det men inte är det väl möjligt att de lyckas göra en sådan otrolig förbättring gentemot första Harry Potter? Är det inte ett barnspel förresten? Jag har ingen aning om huruvida åldersgrupperna i Sverige är uppdelade för tillfället, men inte fan jobbar det 3-12 åringar på aftonbaldet. Snälla...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

vem i helvete bryr sig vad Aftonbladet skriver?!

dom är ju i dagen lol varje dag! :huh::P

alla blev tydligen arga på detta liksom, skaffa ett liv ni som klagar säger jag bara!

gå in där istället och rösta!

svt

länken funka inte men skriv in: www.svt.se/kontroll

och gå in på "årets spel" och rösta

Redigerad av Colan K
Länk till kommentar
Dela på andra sidor