SAAB Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Tycker det är för bra placering för SA. Nu blir ni irriterade va men så är de iaf. Detta för att det inte är värt pengarna. Sedan så blir det så tråkigt när man klarat ut de. Har nog inte spelat på över en vecka. GTA 3 och GTA VC hade spelkänslan kvar långt efter att man klarat ut de. Så det borde egentligen ha kommit in på en sämre plats än vad de gjorde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 tycker SA hade rätt okej placering... dock fel spel som hade bättre placering Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Varför klaga på San Andreas? Det är ett bra spel som räcker länge och ger en lång upplevelse i storyn. Det är klart bättre än fucking Harry Potter som är ett linjärt plattforms-spel man klarar på två timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Varför klaga på San Andreas? Det är ett bra spel som räcker länge och ger en lång upplevelse i storyn. Det är klart bättre än fucking Harry Potter som är ett linjärt plattforms-spel man klarar på två timmar. sa jag att Harry Potter var bättre kanske? Tycker däremot att det finns en hel del andra spel som är mycket bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 (redigerad) sa jag att Harry Potter var bättre kanske? Tycker däremot att det finns en hel del andra spel som är mycket bättre. San Andreas är ett bra spel. De som klagar är antingen mesar som inte klarar det och klagar på att det är svårt, eller mesar som vill vara annourlunda och klaga för själva klagandets skull. Redigerad 27 december, 2004 av Ebeeto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 San Andreas är ett bra spel. De som klagar är antingen mesar som inte klarar det och klagar på att det är svårt, eller mesar som vill vara annourlunda och klaga för själva klagandets skull. De som klagar har väll all rätt i världen att klaga. Jag klagar. HL2 är bättre. Sims 2 är hade bara mera hype, men det riktar sig till en klart större publik. MGS och HP kan jag dock inte fatta hur de ens är med på listan. MGS: Snake eater hade haft en chans. Men HP? Hallåååee? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Vad är det här för jävla stolpskott? GTA:SA 6:a??? Och HALO 2 10:a?? Och en massa skräp som ligger före dem. Vad är det för tafatta idioter som hittat på det? Och Killzone var inte ens med. Plus en massa andra som förkänar att vara med på listan. De har bara lagt dit en massa skräp...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 San Andreas är ett bra spel. De som klagar är antingen mesar som inte klarar det och klagar på att det är svårt, eller mesar som vill vara annourlunda och klaga för själva klagandets skull. Jag tycker du ska sluta med din jävla attityd, du klagar alltid på andra. Vafan låt dom tycka som dom vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 San Andreas är ett bra spel. De som klagar är antingen mesar som inte klarar det och klagar på att det är svårt, eller mesar som vill vara annourlunda och klaga för själva klagandets skull. Hade ju inte varit någon ide att vara p åett forum om alla har samma åsikter, hade ju aldrig blivit något att diskutera om, eftersom man redan vet vad alla andra tycker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PanzerPanz Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 (redigerad) Twin Snakes är bara en remake ska inte vara med på någon bästa lista. 1. HL 2 | Väntat länge men man blev sannerligen inte besviken 2. GTA:SA | Förbeställde tidigt och fick det på release dagen, fint GP som vanligt . 3. Burnout 3 | Finns inget roligare action/racer spel än det här . 4. Star Wars : Battlefront | Många timmar online med det här suveräna SW spelet, vad kan jag säga SW fanboy . 5. LoTR : Battle For Middle Earth | Kanske årets frågetecken men jag gillar det . min topp 5 lista, gör er egen skulle vara kul att se vad ni andra tycker. Redigerad 27 december, 2004 av PanzerPanz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lecke Skrivet 27 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 det hade ju vart bättre om det hade varit en röstning om vilket spel som var bäst.. istället för dom där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 13. Far cry PC Var en försmak till ”Doom 3” och ”Half-life 2”. Eh jaha, vad fan menar dom med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 13. Far cry PC Var en försmak till ”Doom 3” och ”Half-life 2”. Eh jaha, vad fan menar dom med det? Säkert att det var en försmak på den nya generationens grafik till PC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Min lista: 1. Gta:Sa 2. HL2 / Cs Source 3. vette fan, spelar bara HL och GTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Säkert att det var en försmak på den nya generationens grafik till PC? Iofs var hade Far Cry bättre grafik men. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Iofs var hade Far Cry bättre grafik men. Mjo, men alla andra speltidningar skrev ju likadant, att det är en försmak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nIttan Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Pinsamt... Jag kan erkänna att jag ej spelat Harry Potter och fången från Azkaban, inte ens hört något om det men inte är det väl möjligt att de lyckas göra en sådan otrolig förbättring gentemot första Harry Potter? Är det inte ett barnspel förresten? Jag har ingen aning om huruvida åldersgrupperna i Sverige är uppdelade för tillfället, men inte fan jobbar det 3-12 åringar på aftonbaldet. Snälla... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 platsen för SA är rätt bra tycker jag Fast det är ingen bra placering om the sims 2 är före! hahhaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 (redigerad) vem i helvete bryr sig vad Aftonbladet skriver?! dom är ju i dagen lol varje dag! alla blev tydligen arga på detta liksom, skaffa ett liv ni som klagar säger jag bara! gå in där istället och rösta! svt länken funka inte men skriv in: www.svt.se/kontroll och gå in på "årets spel" och rösta Redigerad 28 december, 2004 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cca Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 mailbomba aftonbladet eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts