lecke Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 (redigerad) KOLLA HÄR:AFTONBLADET..... jag vill ha gta högre upp.. Redigerad 26 december, 2004 av lecke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Va de skämtar väl, hur kan sims 2 vara tvåa . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Haha, Sims 2 före SA!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lecke Skrivet 26 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 vet.. undrar vem det är som har gjort resensionerna... säkert en gammal gubbe.. som inte vet hur ett bra spel ska vara.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 vet.. undrar vem det är som har gjort resensionerna... säkert en gammal gubbe.. som inte vet hur ett bra spel ska vara.. Nej, det är ju förbjudet att ha egna åsikter, eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Han måste ha vart full Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Han måste ha vart full Håller med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Han? Det är ju fyra olika. Henrik Rudin Therese Granlund Tobias Bjarneby Jonas Bladh Och det är ju deras åsikter. Men den borde ha fått en topp fyra placering, hur kan man sätta Harry Potter innan SA? Fast på min lista hade HL2, Halo2 och Riddick kommit före SA. Men den hade fått topp fyra iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Han? Det är ju fyra olika. Henrik Rudin Therese Granlund Tobias Bjarneby Jonas Bladh Och det är ju deras åsikter. Men den borde ha fått en topp fyra placering, hur kan man sätta Harry Potter innan SA? Fast på min lista hade HL2, Halo2 och Riddick kommit före SA. Men den hade fått topp fyra iallafall. förädare! --------------Fy fabjan det här trodde jag inte om dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 förädare! --------------Fy fabjan det här trodde jag inte om dig! Haha, det har ju kommit så många bra spel i år så det är så svårt att ranka dom, på min lista så kan SA vara etta ena dagen, sen så är HL2 det sen. Alla spelen har ju gett mig så bra spelupplevelser så det är svårt att göra en lista. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Aftonhoran är inte bara dåliga på att hitta på nyheter, dom är även dåliga på att sätta betyg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 KOLLA HÄR:AFTONBLADET..... jag vill ha gta högre upp.. Men Gomorron!! Det där såg jag för länge sen. (Har skickat sidan till Hultan så kanske han lägger upp den på Nyheter) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 och andra sidan, vem fan bryr sig om en skittidning som aftonbladet? Bara en massa kändisskvaller och inkompetenta journalister. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cca Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 och andra sidan, vem fan bryr sig om en skittidning som aftonbladet? Bara en massa kändisskvaller och inkompetenta journalister. Sant sant. Idiotisk lista enligt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Hur fan kan Outrun2 komma på åttonde plats!? Det är ett av de fattigaste spelen till xbox. (bara catwoman är sämre) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Hahahaha..det enda man kan göra är att skratta åt den där listan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 harry potter före SA! nej nu lackar jag! Grym dramatik och stämning när hjälten Snake infiltrerar en terroristbas. haha!! hjälten snake! nej nu ska jag lira en "gangstersagan" San Andreas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 (redigerad) men HAHA. jaaa!! harry potter före SA.. Redigerad 26 december, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Det mest irriterande var att harry potter kom före Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Vilken smörja Hur kan The twin snakes över huvud taget vara med i listan? Det suger! Det ska vara orginalet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts