WooziE^ Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 För mig tog det 4 dagar drygt.. UTAN FUSK. det skulle aldrig falla mig in att fuska på ett spel som jag har väntat på i mer än 1 år.. Bara när man har klarat spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Jag har inte klarat det än, fick det på realesedagen, men mitt PS2 gick sönder ås jag fick spara pengar till ett nytt. Så jag håller på än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Commiebastard Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 jag kanske klarar 1-4 uppdrag om dagen.. Problemet är att spelar jag 3h så går det åt 1,5h åt latjande.. Det finns ju flera olika sätt att vara psychomördare i GTA.. Inte bara döda poliser, sen köra bil och bli jagad tills man dör... Det finns ju så många olika miljöer i spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Off topic, jag vet! Men vad är det för skit du har på bilden?! inte för att vara elak, men det ser ut som en övergödd mus?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Commiebastard Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 (redigerad) Off topic, jag vet! Men vad är det för skit du har på bilden?! inte för att vara elak, men det ser ut som en övergödd mus?! Det är Nisse! Min gamla feta råtta... Den åt och åt och åt tills matskålen var slut.. Jag fyllde jämt matskålen för att jag trodde Råttan var helt enkelt bara väldigt hungrig men den slutade bara äta när matskålen var slut.. Vi använde Råttan i Hemmet som Gris och åt upp en hel del matrester.. Om man drog ut på fettet såg den ut som en flygande ekorre nästan.. en fet flygande ekorre... Redigerad 26 december, 2004 av Commiebastard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Första gången tog det drygt en vecka. Nu den här gången tog det ca 30 h. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 AAAHAHAHAHHAHAHA!!! Du är för skön Commiebastard hahahahah!!!! Tack du har gjort min dag på jobbet rolig!!! God jul på dig kompis och gott nyt år! hahaha Ps Azore, vad tog 30h? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Det är Nisse! Min gamla feta råtta... Den åt och åt och åt tills matskålen var slut.. Jag fyllde jämt matskålen för att jag trodde Råttan var helt enkelt bara väldigt hungrig men den slutade bara äta när matskålen var slut.. Vi använde Råttan i Hemmet som Gris och åt upp en hel del matrester.. Om man drog ut på fettet såg den ut som en flygande ekorre nästan.. en fet flygande ekorre... hahahaah fabajn va tuff ! tihi ni utnyttjade ju råttan som gris Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Tog ca en månad att klara första gången, andra gången 5 dagar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Ps Azore, vad tog 30h??? Att klara ut SA.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Commiebastard Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Jag har kommit dit man ska ta över Madd dogs crib.. Hur långt har jag kommit för att "varva" spelet?? Sikorka: Rösta på min råtta.. www.snyggast.se/3231400 Finns även bilder på mig men gamla som fan... Har ni sett spindlarna i trapphuset jag bor i?? Det är ju ghettområde så det är säkert importerade spindlar som kom i någon banankartong från grönsaksförsäljarna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Jag har kommit dit man ska ta över Madd dogs crib.. Hur långt har jag kommit för att "varva" spelet?? Sikorka: Rösta på min råtta.. www.snyggast.se/3231400 Finns även bilder på mig men gamla som fan... Har ni sett spindlarna i trapphuset jag bor i?? Det är ju ghettområde så det är säkert importerade spindlar som kom i någon banankartong från grönsaksförsäljarna.. Off-topic: Öhm.. Den där spindeln ser ganska farlig ut. Man ser ju t.o.m gaddarna på den! Jag är ju ingen spindelexpert men... Som du sa så kommer den nog från nån bananlåda On-topic: Jag klarade storyn på 2 - 3 veckor ungefär. Eller, jag fick det på min fördelsedag (30 november) och klarade det förra veckan eller veckan innan den eller nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Jag har kommit dit man ska ta över Madd dogs crib.. Hur långt har jag kommit för att "varva" spelet?? Sikorka: Rösta på min råtta.. www.snyggast.se/3231400 Finns även bilder på mig men gamla som fan... Har ni sett spindlarna i trapphuset jag bor i?? Det är ju ghettområde så det är säkert importerade spindlar som kom i någon banankartong från grönsaksförsäljarna.. Jag hatar spindlar Ontopic: Klarade spelet på 5 dar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Klarade det på en vecka(storyn), orka bara köra uppdrag hela tiden för att klara storyn, allt det roliga försvinner ju... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 har kanske två timmars speltid.. men jag lallar mest runt i skogen och åker motorcykel i multiplayer ÄLSKA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Jaha, här ska alla GTA-nördar skriva om hur snabbt dom klarade av San Andreas. Är det så viktigt att veta eller? Jisses. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Brillan_14 Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 det tog fyra dagar utan fusk.....satt typ hela dagarna å spelade som fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Det tog runt 100 timmar att klara 100% Det står Progress Made: 100% Nåt med Playing Time: nåt på 90 e de! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 har du inte latjat tidsam? för mig står det typ 300 i playing time! hmm ditt namn verkar du lungt på nå sett... är du lungn tidsam? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Jag e lugn Jag trodde att omkring 100 timmar var mycket! Men sen så har jag något med foot - soldier i "stats" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts