chrillepille Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 På VC så kunde man byta bil, och köra taxi mission i t.ex en limosine..Kommer inte ihåg hur man gjorde, men någon som vet om man kan göra något liknande på SA ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 tror inte det.... (jag är inte säker) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 (redigerad) Man kunde inte göra det i VC. , och det kan man självklart inte i SA. Redigerad 26 december, 2004 av soup Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 man kunde i gta3.. hålla in R3 när man var i en taxi sen kliva ut å byta bil... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Andromada Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 man kunde i gta3.. hålla in R3 när man var i en taxi sen kliva ut å byta bil... haha fan vad roligt, spelat den hos min kompis men märkte aldrig det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders_142 Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 men gud asså! är ni alldrig inne på "modding"? hur man gör är att man byter dff,och txd filen från typ taxi.dff, taxi.txd till sabretur (sabre turbo från vc ni vet?) och vips med lite lekande har man ändrat så att det Åker omkring sabretur som taxis och att du går in i den och du trycker in r3 eller vad knappen hete skojj va gå mer in i modding forumet nästa gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
janne5050 Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 men gud asså! är ni alldrig inne på "modding"? hur man gör är att man byter dff,och txd filen från typ taxi.dff, taxi.txd till sabretur (sabre turbo från vc ni vet?) och vips med lite lekande har man ändrat så att det Åker omkring sabretur som taxis och att du går in i den och du trycker in r3 eller vad knappen hete skojj va gå mer in i modding forumet nästa gång Det är enbart PC versionen som går att modda, och det är rätt många som enbart spelar på PS2 kanske... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders_142 Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Det är enbart PC versionen som går att modda, och det är rätt många som enbart spelar på PS2 kanske... okej men nu menar när det kommer på pc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mankan Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 det kunde amn ju inte :| Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Andromada Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 men gud asså! är ni alldrig inne på "modding"? hur man gör är att man byter dff,och txd filen från typ taxi.dff, taxi.txd till sabretur (sabre turbo från vc ni vet?) och vips med lite lekande har man ändrat så att det Åker omkring sabretur som taxis och att du går in i den och du trycker in r3 eller vad knappen hete skojj va gå mer in i modding forumet nästa gång Tack, du hjälpte mig så mycket. Hur ska jag kunna tacka dig? Ska jag besöka "modding spelet" för dig? Och att jag inte har gtavc till pc. Jag har det till ps2 och gtasanandreas finns bara till ps2. Det där var off-topic eller onödigt tråkig tråd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fisken Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 SA kommer till PC i juni 05 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts