Jump to content

Taxi i annan bil?

Share

Recommended Posts

men gud asså! är ni alldrig inne på "modding"?

hur man gör är att man byter dff,och txd filen från typ taxi.dff, taxi.txd till sabretur (sabre turbo från vc ni vet?) och vips med lite lekande har man ändrat så att det Åker omkring sabretur som taxis och att du går in i den och du trycker in r3 eller vad knappen hete :huh: skojj va :P gå mer in i modding forumet nästa gång :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hur man gör är att man byter dff,och txd filen från typ taxi.dff, taxi.txd till sabretur (sabre turbo från vc ni vet?) och vips med lite lekande har man ändrat så att det Åker omkring sabretur som taxis och att du går in i den och du trycker in r3 eller vad knappen hete :huh: skojj va :P gå mer in i modding forumet nästa gång :P

Det är enbart PC versionen som går att modda, och det är rätt många som enbart spelar på PS2 kanske...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hur man gör är att man byter dff,och txd filen från typ taxi.dff, taxi.txd till sabretur (sabre turbo från vc ni vet?) och vips med lite lekande har man ändrat så att det Åker omkring sabretur som taxis och att du går in i den och du trycker in r3 eller vad knappen hete :wub: skojj va :D gå mer in i modding forumet nästa gång :P

Tack, du hjälpte mig så mycket. Hur ska jag kunna tacka dig? Ska jag besöka "modding spelet" för dig? Och att jag inte har gtavc till pc. Jag har det till ps2 och gtasanandreas finns bara till ps2. Det där var off-topic eller onödigt tråkig tråd

Länk till kommentar
Dela på andra sidor