_-MadeMaN-_ Skrivet 10 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2002 Hmmmmm..??? Vamp i Metal Gear solid 2 annars.. Kenny! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 10 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2002 Hmmmmm..??? Vamp i Metal Gear solid 2 annars.. Kenny! Själv tycker jag bossarna i mgs2 är fan så mycket tråkigare än i ettan, ta bara en sån som vulcan raven Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 11 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2002 Cartman i South park spelet är rätt så cool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ninja Skrivet 12 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2002 bond kanske eller indiana jones. .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 13 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2002 Super Sonic!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 13 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2002 PAIN 2 THE MAX MAX PAYNE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 13 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2002 PAIN 2 THE MAX MAX PAYNE jag tycker att han ser ganska sne ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 13 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2002 Super Sonic!!!!!!!!! Super sonic?...Vem tusan är det?...spinn off av sonic spelen eller??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2002 Super sonic?...Vem tusan är det?...spinn off av sonic spelen eller??? Sonic med typ superkrafter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 13 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2002 Sonic med typ superkrafter. Jag tror att Super Sonic är Sega:s "maskot" medan Super Mario är Nintendos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2002 Jag tror att Super Sonic är Sega:s "maskot" medan Super Mario är Nintendos. Ja men förlänge sen gick ett barnprogram somhette Sonic(med Sonic i)och ett som hette Super Sonic(med en coolare Sonic). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 13 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2002 Sonic med typ superkrafter. Och det har han inte annars?...eller är det hans skor?....Super Sonic....Super Mario.....men i spelen kallas ju Mario för Super Mario.....har dock aldrig hört Super Sonic förut!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2002 (redigerad) Och det har han inte annars?...eller är det hans skor?....Super Sonic....Super Mario.....men i spelen kallas ju Mario för Super Mario.....har dock aldrig hört Super Sonic förut!!! Jo det tänkte jag inte på men Super Sonic är modernare. Redigerad 13 december, 2002 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 13 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2002 Jo det tänkte jag inte på men Super Sonic är modernare. Faktiskt aldrig hört talas om super sonic....jag som älskar att spela som den(normala)blå igelkotten på mega drive(tror jag det heter).... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 14 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2002 Super sonic var väl det där då dom var på en skrottipp och hållde på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hitman_in_north Skrivet 18 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2002 en som ä ganska cool ä tanya i Redalert spelen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2002 en som ä ganska cool ä tanya i Redalert spelen! jo... hon är tuff, men man ser ju intye så mycket av henne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 19 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2002 Solidus Snake i MGS2 är fett grym med sin dräkt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 19 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2002 John Mullins tror jag han hette... Han i SoF 1 och 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts