david_ Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Jag behøver hjælp på chapter 3 i Black monday. Hur ska man gøra nær man ska fånga den dær gubben (kommer inte ihåg vad han hette). PS. Jag ær i Norge om ni undrar øver bokstæverna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 (kommer inte ihåg vad han hette). PS. Jag ær i Norge om ni undrar øver bokstæverna. Tadala... Bra humor btw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 27 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Tadala... Bra humor btw vadå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hasse Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Spring runt som en tätting och arrestera tills du hittat "den lettiska cowboyen" :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts