Cola Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Mest spelade 1.half life 2 2.hl2dm 3.roller coaster tycoon 3 Längtar till 1.Mafia2 2.nästa gta 3.nästa hl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Spelar: Rome Total War HL2+CS 1.6 och S NFSU2 Vill spela: GTA SA till PC World of Warcraft (men orka betala ) Warcraft IV (skulle vara fint om det kunde komma) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Spelar nu: The Elder Scrolls III: Morrowind + Bloodmoon + Tribunal Warcraft III + The Frozen Throne Hm.. Kanske Hitman: Codename 47? Längar efter: The Elder Scrolls IV: Oblivion Grand Theft Auto: San Andreas till PC Dooon't knooow ppplll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Spelar: Burnout 3 Final Fantasy X-2 (haha jag fattar ingenting när dem snackar, har inte spelat 1an) Counter-strike Längtar till: GTA SA (PC) The Elder Scrolls IV: Oblivion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Mest spelade: 1. Hitman 2: Silent Assassin 2. Counter-Strike Source 3. Football Manager 2005 Efterlängtade: 1. Grand Theft Auto: San Andreas (PC) 2. Hitman: Blood Money 3. Mafia 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Spelar nu: The Elder Scrolls III: Morrowind + Bloodmoon + Tribunal Warcraft III + The Frozen Throne Hm.. Kanske Hitman: Codename 47? Längar efter: The Elder Scrolls IV: Oblivion Grand Theft Auto: San Andreas till PC Dooon't knooow ppplll w0rd, Spelar typ alla spel som du spelar just nu. Bara det att bloodmoon suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 w0rd, Spelar typ alla spel som du spelar just nu. Bara det att bloodmoon suger Jupp, jag vet, men jag köpte Game of the year edition så jag fick det med. Så varför inte installera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Jupp, jag vet, men jag köpte Game of the year edition så jag fick det med. Så varför inte installera? Ja, varför inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 (redigerad) Spelar just nu: 1: Halo 2 2: Battlefield 1942 3: GTA: San Andreas Redigerad 1 januari, 2005 av fabian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 3 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2005 (redigerad) Mest Spelade: 1.FlatOut 2.NHL 2005 3.Half-Life2 Mest Efterlängtat: 1.Half-Life3 2.S.T.A.L.K.E.R Shaddow of chernobyl 3.GTA SA PC Redigerad 3 januari, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 (redigerad) Spelar nu Far Cry Hitman 3 Fifa 2005 (PC) Need For Speed Underground 2 (PC) Mest efterlängtade GTA SA Redigerad 7 januari, 2005 av Colorado Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tydligen Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Mest spelade : GTA : San Andreas PS2 WWE Smackdown vs RAW PS2 Rainbow Six 3 : Raven Shield PC Mest efterlängtade : Nästa Smackdown spel Bulletproof Monk PS2 NHL 2006 PS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Mest spelande: GTA : SAN ANDREAS PS2 FIFA 2005 PS2 DRIV3R PS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Mest spelade: Grand Theft Auto: III Grand Theft Auto: Vice City Warhammer 40000: Dawn of War Mest efterlängtade: Grand Theft Auto: San Andreas Star Wars - Knights of the old Republic 2 - The Sith Lords Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Mest spelade: Grand Theft Auto: Vice City ( Xbox ) Elastomania Bridebuilder Call of Duty Mest efterlängtade: Grand Theft Auto: San Andreas ( Xbox ) Battlefield 2 Mafia 2 The Moives ( PC och Xbox (Om det komer till Xbox (:!!! ) ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 (redigerad) Mest spelade: Call of Duty: United offensive Grand Theft auto: Vice city Grand theft auto: san andreas jag evt inte Redigerad 5 januari, 2005 av kariya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Mest Spelade: Counter-Strike 1.6 The Sims Grand Theft Auto Vice City (PC) Mafia Mest efterlängtade: Grand Theft Auto San Andreas (PC) Half-Life 2 Mafia2 Counter-Strike: Source Sven Coop 2/Source Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Kom på ett till efterlängtat, FIFA Streets Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Kom på ett till efterlängtat, FIFA Streets Finns de När kommer de komma ut då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Finns de När kommer de komma ut då? Eftersom att det är efterlängtat, så finns det inte än... men det ska släppas nästa höst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts