emiL_J Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 (redigerad) vad är detta? jag anmälde mig,men jag visste inte var det var,står att man kan vinna en hojj,men vad måpste man göra??sämst på engelska,kan nån förklara,blir lite orolig om dom en dag skulle komma och plinga på EDIT: http://www.rockstargames.com/sanandreas/contest/ Redigerad 25 december, 2004 av emiL_J Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Man måste bo i USA för att kunna få cykeln, så du behöver inte oroa dig för besök av ett jättepaket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emiL_J Skrivet 25 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 hah,okej..tack för svar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invincible Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Synd . man skulle fan tatt och vunnit den cyklen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts