Frenzy Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Efterbliven.org version 2 är här nu efterbliven.org skriv vad som är dåligt och vad jag och xstreem kan förbättra. Eller så kan du ju bara skirva vad som är bra på sidan osv. Någon som är bra på html här ? bra för jag behöver lite hjälp. som sagt hela layouten ligger i en Table. och jag har satt dens height på 100% vilket betyder att den är över hela sidan men som du ser så är den inte 100% men uppdaterar du sidan så är den 100% varför ? den är ju snyggare när det funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 För mig var det ingen skillnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Har inte Xstreem fullt upp att svara i telefon nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Har inte Xstreem fullt upp att svara i telefon nu? Lägg ner. Var det inte du som sa något om att allt var ett skådespel och att vi kommer få veta vad det handlar om snart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Jo..har jag sagt nått annat?' Så fort Xstreem visar sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Jag har inte sett v 1.0. Kan någon förklara för mig vad det är som inte suger totalt med den här sidan? Den var ful och tråkig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Äh jag lägger ner med det här, det var omoget och dumt av mig, ville bara ge igen på honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 (redigerad) Jag har inte sett v 1.0. Kan någon förklara för mig vad det är som inte suger totalt med den här sidan? Den var ful och tråkig... Och dessutom, deras största skämt är att köra en sidahttp://www.efterbliven.org/New/joakimweb.PNG genom ett sånt där skitprogram som gör om orden till snuskiga. *Klapp klapp* Allvarligt, det är bara patetiskt. Redigerad 25 december, 2004 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 (redigerad) Usch, jag är så innerligt less på dessa "allt-i-allo"-sidor.. DET BEHÖVS INTE FLER! Redigerad 25 december, 2004 av Benvit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Ni borde förbättra era svenskakunskaper. (Angående sidan, alltså...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Har inte sett sidan tidare, och jag tycker inte om sidor som inte har något fast tema. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Usch, jag är så innerligt less på dessa "allt-i-allo"-sidor.. DET BEHÖVS INTE FLER! w0rd på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 ser ingen skillnad? den stora frågan är varjför ni har en legogubbe uppe i titeln? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Ni borde fixa till koden lite. Och ni som klagar, han ville ju inte få infromation vad som var dåligt med sidan, läs förstra inlägget igen, så kanske ni kommer vidare i livet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 25 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 ser ingen skillnad? den stora frågan är varjför ni har en legogubbe uppe i titeln? vadå för lego gubbe ? Sidan är patetiskt. i know och sidan är omogen i know fast många gillar den i know Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Och ni som klagar, han ville ju inte få infromation vad som var dåligt med sidan skriv vad som är dåligt och vad jag och xstreem kan förbättra. I rest my case! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Oj, jag menade att han inte BARA ville ha det dåliga om sida, My bad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 förra var bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Sidan sög för det fanns knappt någonting och den var skit-tråkig. Sidan var bra för att man kunde trycka på krysset i hörnet, så försvann den. There! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 26 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 förra var bättre! ok ok ska fixa mer innehåll osv imorn kanske kommer lite ändringar på layouten också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts