Addepladde Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Ja, är det nån som har det? Själv fick jag det i julklapp och spelar hela dagarna. Dom som testat eller har det; Vad tycker ni om det? Själv tycker jag det är väldigt kul men jag tror man tröttnar ganska snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Har bara en fråga är det inte bara att koppla in sin webcam och bränna eyetoy från nån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 25 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Har bara en fråga är det inte bara att koppla in sin webcam och bränna eyetoy från nån? Hmm, menar du att man ska koppla in sin webcam i spelstationen? Det tror ja inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 det går väl.. ps2 har ju usb-port.. om man har en sån cam då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 26 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 det går väl.. ps2 har ju usb-port.. om man har en sån cam då... Jag vet inte, men du kan ju testa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 eyetoy2 huuh fett jobbigt efter ett tag har väldigt ont i armarna (kört det hoss en kompis) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 jag har det.. så trist.. testade en ¨gång.. sen var jag klar... men jag fick det gratis oxo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Jag har ettan och det är redigt kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Jag testade det hos en kompis igår, kul som f*n Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 (redigerad) Min syrra fick det. Vi hade rätt kul ett tag tills hennes ps2 pajade(hon fick det av mig...) Men dom ska köpa ett nytt så hon får fortsätta spela. Jag pajade nästan handen i boxningsprylen... slog den i en spik vid väggen.... Det gjorde rätt ont! Redigerad 28 december, 2004 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 jag har spelet.. aeg spel =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 vad är det här? hur funkar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Jag har också det. Man trötnar ganska snabbt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 28 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 vad är det här? hur funkar det? Man får spelet + en kamera som man ställer precis under eller på tv:n. Kameran filmar spelaren som står framför tv:n och så ska man göra olika saker när man är med på tv:n t.ex smälla bubblor, slå gubbar som kommer fram m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 aha.. flummigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Ha! Jag och en kompis sprang oss svettiga på Baseball-spelet igår! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 29 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 (redigerad) Ha! Jag och en kompis sprang oss svettiga på Baseball-spelet igår! Mm... Det är jobbigt ibland, men man behöver bara röra på armarna, man behöver inte springa. Det jobbigaste är när det står lika så får man köra avgörande tävling. Den springtävlingen tycke rjag är jobbigast. Redigerad 29 december, 2004 av Addepladde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 när man ska hoppa upp stenen på huvudet då?.. den är skitjobbig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 29 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 när man ska hoppa upp stenen på huvudet då?.. den är skitjobbig Den kan vara jobbig ibland om man inte får till det, annars är det skitlätt tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wahema Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 d e fett kul fick d i julklapp.... har träningsvärk!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts