P-C Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 (redigerad) ja nu när julen är över och vi alla återgår till våra ... sysslor (i mitt fall inga) så tänkte jag att vi gör en topic där vi ska måla oss som vi beskriver oss själva i paint! om ni förstår vad jag menar! här är jag! Redigerad 25 december, 2004 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 här är jag tycker dock inte att det avspeglar mig särskilt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 (redigerad) här är jag tycker dock inte att det avspeglar mig särskilt bra haha! tänk att jag skulle få se guardian utan runda ytor! ÄDYT: jo jag postar denna som ligger i animations-topicen Redigerad 25 december, 2004 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 haha! tänk att jag skulle få se guardian utan runda ytor! ÄDYT: jo jag postar denna som ligger i animations-topicen Vilket program använder du för att göra animationerna ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 (redigerad) Vilket program använder du för att göra animationerna ? jasc softwares Animation Pro följer med Paint Shop Pro ÄDYT: om du kanske undrar hur jag gjorde bilden så är det paint och suddigummi Redigerad 25 december, 2004 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 "I love the pump, it's like having sex!" - Arnold Schwarzenegger, Pumping Iron (1977) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Killman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Här är jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Här är jag! Var du med på dom tre grabbarnas skådespel eller har du bara fallit offer för deras korta tid i rampljuset? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 GTA3 freak: 3vlig jag har inte Paint så jag gjorde en i photoshop.. har tyvärr ingen konstnärlig talang :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 GTA3 freak: 3vlig jag har inte Paint så jag gjorde en i photoshop.. har tyvärr ingen konstnärlig talang :'( har inte paint? bara vi andra i hela världen som fick med det när vi installerade windows? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Finns andra alternativ till Windows Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Här är jag! hahaha! w0rd! är inte klockan två snart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 här e jag med min slipknot keps och nirvana tröja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 har inte paint? bara vi andra i hela världen som fick med det när vi installerade windows? nej då, det fanns en gång i tiden.. men det försvann och jag bryr mig inte.. använder inte skiten ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Yep, that's me! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Får väl slänga upp en bild också då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Mitt självporträtt stämmer fruktansvärt bra överens med hur jag ser ut på riktigt( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Mitt självporträtt stämmer fruktansvärt bra överens med hur jag ser ut på riktigt( ) haha är det Evilfunny ? visa mig Funnylin också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts