NiKe-eKiN Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 I en tidning jag läste stod det att R* har sackt att det släpps den 6 juni till Xbox och PC. Det stod i en billaga till aftonbladet/kvällsposten/expresen. så källan kan vara riktig . bara 6 månader kvar då jag tror att det är rätt :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Känner på mig att detta är oldnews... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 det är oldnews! för mig iaf men tackar som meddelar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
WooziE^ Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Du behöver inte skriva det .. jag tror dom flesta såg det på hemsidan när dom ska in till forumet. Men det är ju bra att du medelar till dom som inte vet .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts