Azore Skrivet 26 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 den dök aldrig upp :'( . är den grym bil? okej.. jodå, jäkligt snygg. Går inge spec, som andra snabba bilar typ.. låter som den där feta stylade pickupen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PanzerPanz Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Enklaste skolan att få guld på allt är båt skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wendel Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 det är så att jag börjat på ett nytt spel nu och klarar inte mer än 81% på burn and lap!helt omöjligt ju!är det någon som har något tips?? :'( ska man bromsa med fyrkant eller L1?? går ju inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 det är så att jag börjat på ett nytt spel nu och klarar inte mer än 81% på burn and lap!helt omöjligt ju!är det någon som har något tips?? :'( ska man bromsa med fyrkant eller L1?? går ju inte! Varken fyrkant eller L1, använd R1... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 (redigerad) vet nån hur man ska göra för att klara "jump & stoppie"? Det är fan det svåraste i hela spelet. Jag har försökt hur måmga gånger som helst... hittills har jag 97% Redigerad 27 december, 2004 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 vet nån hur man ska göra för att klara "jump & stoppie"? Det är fan det svåraste i hela spelet. Jag har försökt hur måmga gånger som helst... hittills har jag 97% Du kör upp på rampen, lutar lite framåt, upp på framhjulet, när du nuddar marken och står så att du inte kan luta mer, släpper du Fyrkant och rullar, när du är inom konerna så tryck in fyrkant och släpp styrspaken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 det är så att jag börjat på ett nytt spel nu och klarar inte mer än 81% på burn and lap!helt omöjligt ju!är det någon som har något tips?? :'( ska man bromsa med fyrkant eller L1?? går ju inte! den är fan omöjlig fick max 94%, har nån tips hur man kan klara burn and lap. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Du kör upp på rampen, lutar lite framåt, upp på framhjulet, när du nuddar marken och står så att du inte kan luta mer, släpper du Fyrkant och rullar, när du är inom konerna så tryck in fyrkant och släpp styrspaken! Tack, men nu klarade jag det ändå... Å så skönt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 (redigerad) klarade bilskolan nyss =))))) nu har man en hotknife, fan va gött. Redigerad 27 december, 2004 av soup Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 (redigerad) Jag körde först direkt till vänster, låg på spårvagnsspåret så långt det gick, körde rakt enda tills det inte gick mer, då körde jag till höger och ner för den lilla backen, efter den backen körde jag till vänster och ner i en lite slingrig backe, där var vändmålet, då vände jag och körde samma väg tillbaka. Man har ju 2 minuter på sig vid både brons, silver och guld. Men för att få guld så får man inte ha krockat en enda gång. Jag körde city slicking på drygt 100 sekunder och fick 98%... Borde jag inte fått 100% då eftersom jag hade 0% i damage? Skit i det... Klarade det på 99.935 sekunder, fy fan va härligt me 100%! Redigerad 27 december, 2004 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Jag körde city slicking på drygt 100 sekunder och fick 98%... Borde jag inte fått 100% då eftersom jag hade 0% i damage? Du måste nog klara det före 100 sekunderna inte efter. ja klarade det på 1min 38 sek. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 (redigerad) Svara ej, klarade "the 90" på ren lotto.... Redigerad 27 december, 2004 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 27 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Får man något spec på mc skolan, båtskolan och flygskolan som man fick på bilskolan då man fick hotknife? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 man får allt det hära, men de har ja redan kört, men ja vet inte om ja körde Jetmax hehe. * Motorcykel skolan: Guld: NRG500 Silver: Fcr-900 Brons: Freeway * Flyg skolan: Guld: Hunter Silver: Stunt plane Brons: Rustler * Båt skolan: Guld: Jetmax Silver: Squallo Brons: Marquis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts