Jump to content

Svårt att få guld

Azore
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 73
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Jag klarade city slicking med guld!!! yees =)

Det jag gjorde var att skita i tiden.. bara man inte krockar så är det hur lätt som helst att få guld =)

Nu har jag guld i allt utom det där då man ska åka på sidan av en ramp och över några bilar och sen landa perfekt.. TIPS???

hur <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hur <_<

Jag körde först direkt till vänster, låg på spårvagnsspåret så långt det gick, körde rakt enda tills det inte gick mer, då körde jag till höger och ner för den lilla backen, efter den backen körde jag till vänster och ner i en lite slingrig backe, där var vändmålet, då vände jag och körde samma väg tillbaka.

Man har ju 2 minuter på sig vid både brons, silver och guld. Men för att få guld så får man inte ha krockat en enda gång.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag körde först direkt till vänster, låg på spårvagnsspåret så långt det gick, körde rakt enda tills det inte gick mer, då körde jag till höger och ner för den lilla backen, efter den backen körde jag till vänster och ner i en lite slingrig backe, där var vändmålet, då vände jag och körde samma väg tillbaka.

Man har ju 2 minuter på sig vid både brons, silver och guld. Men för att få guld så får man inte ha krockat en enda gång.

tack för tipset, ska försöka pröva igen, och hoppas ja får guld snart, annars blir ja riktigt arrrghhhh

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

om ja inte va sugen på hotknife, skulle ja aldrig försöka klara bilskolan på guld, för man blir ju förbannad hela tiden.

Instämmer! Jag är riktigt sugen på den! Jag blir också jäkligt arg ibland.. fick man bara bilar som man ändå kunde få tag på skulle jag aldrig försöka tror ja..

Men bilen man får vid alla silver, den finns väl att få tag på utanför skolan också?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Instämmer! Jag är riktigt sugen på den! Jag blir också jäkligt arg ibland.. fick man bara bilar som man ändå kunde få tag på skulle jag aldrig försöka tror ja..

Men bilen man får vid alla silver, den finns väl att få tag på utanför skolan också?

ja bullet kan man få tag på, man kan importera den, men hotknife kan man inte :'( .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor