alias Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 City Slicking: Från körskolan ta första till vänster sen fortsätt rakt fram tills ni kommer till byggnaden framför transfender, där svänger ni höger och sen vänster direkt igen. Därifrån ska det vara en rak väg till målet, tillbakavägen är densamma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Jag klarade city slicking med guld!!! yees =) Det jag gjorde var att skita i tiden.. bara man inte krockar så är det hur lätt som helst att få guld =) Nu har jag guld i allt utom det där då man ska åka på sidan av en ramp och över några bilar och sen landa perfekt.. TIPS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Den klarade jag guld på första försöket. Visste inte vad jag gjorde, nu har jag svårt att få silver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Jag klarade city slicking med guld!!! yees =) Det jag gjorde var att skita i tiden.. bara man inte krockar så är det hur lätt som helst att få guld =) Nu har jag guld i allt utom det där då man ska åka på sidan av en ramp och över några bilar och sen landa perfekt.. TIPS??? hur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 hur Jag körde först direkt till vänster, låg på spårvagnsspåret så långt det gick, körde rakt enda tills det inte gick mer, då körde jag till höger och ner för den lilla backen, efter den backen körde jag till vänster och ner i en lite slingrig backe, där var vändmålet, då vände jag och körde samma väg tillbaka. Man har ju 2 minuter på sig vid både brons, silver och guld. Men för att få guld så får man inte ha krockat en enda gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 2 min? För guld får man max ha 1min 40sek + inga skador. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Jag körde först direkt till vänster, låg på spårvagnsspåret så långt det gick, körde rakt enda tills det inte gick mer, då körde jag till höger och ner för den lilla backen, efter den backen körde jag till vänster och ner i en lite slingrig backe, där var vändmålet, då vände jag och körde samma väg tillbaka. Man har ju 2 minuter på sig vid både brons, silver och guld. Men för att få guld så får man inte ha krockat en enda gång. tack för tipset, ska försöka pröva igen, och hoppas ja får guld snart, annars blir ja riktigt arrrghhhh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 2 min? För guld får man max ha 1min 40sek + inga skador. Jaså? Jag som slöade mig så och ändå klarade det.. Trodde det också var 2 min eftersom jag tog så lång tid på mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 om ja inte va sugen på hotknife, skulle ja aldrig försöka klara bilskolan på guld, för man blir ju förbannad hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 om ja inte va sugen på hotknife, skulle ja aldrig försöka klara bilskolan på guld, för man blir ju förbannad hela tiden. Instämmer! Jag är riktigt sugen på den! Jag blir också jäkligt arg ibland.. fick man bara bilar som man ändå kunde få tag på skulle jag aldrig försöka tror ja.. Men bilen man får vid alla silver, den finns väl att få tag på utanför skolan också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Instämmer! Jag är riktigt sugen på den! Jag blir också jäkligt arg ibland.. fick man bara bilar som man ändå kunde få tag på skulle jag aldrig försöka tror ja.. Men bilen man får vid alla silver, den finns väl att få tag på utanför skolan också? ja bullet kan man få tag på, man kan importera den, men hotknife kan man inte :'( . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 ja bullet kan man få tag på, man kan importera den, men hotknife kan man inte :'( . Nix hotknife går inte att få tag på.. det är ju därför det blir lite "jag måste klara bilskolan", hehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 (redigerad) ja vet ett sätt at få hotknife, det är att köra vigilante mission i LAS VENTURAS Redigerad 26 december, 2004 av soup Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 ja vet ett sätt at få hotknife, det är att köra vigilante mission i LAS VENTURAS jaså? har du fått den igenom det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 jaså? har du fått den igenom det? det är många som säger på ett forum (gtaforums) att den kommer i någon level, i viligante. ska försöka jaga några kriminella så att den dyker upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 det är många som säger på ett forum (gtaforums) att den kommer i någon level, i viligante. ska försöka jaga några kriminella så att den dyker upp. okej, säg till om det funkar och vid vilken level. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 okej, säg till om det funkar och vid vilken level. okej det gör ja om den dyker upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Men faan va ja vill klara av alley oop nu! jag klarar verkligen inte guld på den! fy faan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Fy faan ja klarade det nyss =) =) =) Nu har jag alla guld på drivingschool och Hotknife! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 den dök aldrig upp :'( . är den grym bil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts