Azore Skrivet 26 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 ja kunde max få silver i bilskolan i allt, (några guld) hehe, men det är fan omöjligt att få guld på allting. hur kan du bara ha klarat silver i skolan och ändå ha 100%? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 (redigerad) För att få 100% måste man bara klara skolorna, men om man vill ha bilar t ex hotknife så måste man typ klara det på guld, samma som flickvännerna man behöver inte dejta de för att få 100%, men om man e sugen på kläderna t ex polis dräkten så ska man ju dejta henne för att få dräkten. Redigerad 26 december, 2004 av soup Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 För att få 100% måste man bara klara skolorna, men om man vill ha bilar t ex hotknife så måste man typ klara det på guld, samma som flickvännerna man behöver inte dejta de för att få 100%, men om man e sugen på kläderna t ex polis dräkten så ska man ju dejta henne för att få dräkten. okej, då vet jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Hur många är det som klarat alla guld på bilskolan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Hur många är det som klarat alla guld på bilskolan? ja gör en topic och ser hur många som har gjort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Nu har jag försökt och försökt på Pop and control där det ligger en spikmatta och man ska försöka svänga och stanna.. finns det några tips på den? Släpp gasen precis innan och efter punkan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Släpp gasen precis innan och efter punkan. är jävligt trött i huvet, kan du förklara lite mer utförligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 jag ska alltså åka med full gas in i spikmattan och sen när jag får punka ska jag direkt släppa gasen och bara syra tills jag slutligen bromsar? Så här ska du göra: Gasa inte för mycket i början, för då tappar du kontrollen. När du åker på spikmattan så släpper du gasen. Sen styr du sakta mot slutet. Det är där du får poängen. Om du stannar så att bilen står rakt så får du 100% på final heading eller nått sånt (kommer inte ihåg vad det heter) och om du stannar exakt i slutet av banan utan att nudda konorna (en halvmeter ifrån konorna ungefär) så får du 100% på final position. Jag klarade guld efter typ 10 - 15. Kom ihåg att bilen måste stanna så att den pekar rakt mot väggen framför dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Så här ska du göra: Gasa inte för mycket i början, för då tappar du kontrollen. När du åker på spikmattan så släpper du gasen. Sen styr du sakta mot slutet. Det är där du får poängen. Om du stannar så att bilen står rakt så får du 100% på final heading eller nått sånt (kommer inte ihåg vad det heter) och om du stannar exakt i slutet av banan utan att nudda konorna (en halvmeter ifrån konorna ungefär) så får du 100% på final position. Jag klarade guld efter typ 10 - 15. Kom ihåg att bilen måste stanna så att den pekar rakt mot väggen framför dig. Tackar så mycket. klarade det nu. Vad menas med final heading resp final position? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Tackar så mycket. klarade det nu. Vad menas med final heading resp final position? heading = riktning position = position Alltså, "final heading" är bedömningen på bilens riktning. "Final position" är bedömningen på bilens position helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Tackar så mycket. klarade det nu. Vad menas med final heading resp final position? Final heading är vilket håll bilen pekar åt. Om du t.ex gör en 180 in i mål så får du typ 0% i final heading. Och final position är vart du står. Om du står 5 meter ifrån mål så får du minus i final position, och om du står för långt åt sidan (t.ex precis vid konorna) så får du också minus. Men om du ställer dig exakt där du ska (På pop and control ska man stå i mitten av banan och typ en halv meter ifrån slutet) så får du 100%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Okej, men nu har jag problem med det där då man ska åka 5 varv runt.. finns det någon speciell tid jag måste klara det på för att få guld, eller hur ska man gå till väga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Det är bara att åka så fort det går och dra i handbromsen lite innan du når kanten. Sen ska du börja gasa innan bilen har svängt 180 grader, så kommer du ut rakt ur kurvan. Du måste också våga ta kurvorna tvärt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Nu gjorde jag det så bra jag kunde.. jag fick tiden: 37.805 och final time: 87 % och damage: 0 och overall score 87 %.. jag körde så snabbat ja kunde.. men bara 87 % Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 nu är jag nere i tiden runt 36.. men får ändå bara runt 90 %:.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Nu klarade jag det också.. Men nu är jag på det där då man ska åka 2 polisbilar och sen ska ja putta den andra i bakändan så den far iväg.. finns det några tips?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Så här ska du göra: Gasa inte för mycket i början, för då tappar du kontrollen. När du åker på spikmattan så släpper du gasen. Sen styr du sakta mot slutet. Det är där du får poängen. Om du stannar så att bilen står rakt så får du 100% på final heading eller nått sånt (kommer inte ihåg vad det heter) och om du stannar exakt i slutet av banan utan att nudda konorna (en halvmeter ifrån konorna ungefär) så får du 100% på final position. Jag klarade guld efter typ 10 - 15. Kom ihåg att bilen måste stanna så att den pekar rakt mot väggen framför dig. den är fan omöjlig, klarade max 99% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 den är fan omöjlig, klarade max 99% hehe, den klarade t.o.m jag Men jag fattar inte hur man skulle kunna klara city slicking med guld? DET är omöjligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 ja klarade det nu hehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 (redigerad) har nu burn and lap omöjlig klarade 92% p i t maneuver 92% alley oop 97% city slicking 86% kvar för att få guld på allt i bilskolan. Redigerad 26 december, 2004 av soup Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts