Jump to content

Svårt att få guld

Azore
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 73
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

För att få 100% måste man bara klara skolorna, men om man vill ha bilar t ex hotknife så måste man typ klara det på guld, samma som flickvännerna man behöver inte dejta de för att få 100%, men om man e sugen på kläderna t ex polis dräkten så ska man ju dejta henne för att få dräkten.

Redigerad av soup
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För att få 100% måste man bara klara skolorna, men om man vill ha bilar t ex hotknife så måste man typ klara det på guld, samma som flickvännerna man behöver inte dejta de för att få 100%, men om man e sugen på kläderna t ex polis dräkten så ska man ju dejta henne för att få dräkten.

okej, då vet jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag ska alltså åka med full gas in i spikmattan och sen när jag får punka ska jag direkt släppa gasen och bara syra tills jag slutligen bromsar?

Så här ska du göra: Gasa inte för mycket i början, för då tappar du kontrollen. När du åker på spikmattan så släpper du gasen. Sen styr du sakta mot slutet. Det är där du får poängen. Om du stannar så att bilen står rakt så får du 100% på final heading eller nått sånt (kommer inte ihåg vad det heter) och om du stannar exakt i slutet av banan utan att nudda konorna (en halvmeter ifrån konorna ungefär) så får du 100% på final position. Jag klarade guld efter typ 10 - 15. Kom ihåg att bilen måste stanna så att den pekar rakt mot väggen framför dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så här ska du göra: Gasa inte för mycket i början, för då tappar du kontrollen. När du åker på spikmattan så släpper du gasen. Sen styr du sakta mot slutet. Det är där du får poängen. Om du stannar så att bilen står rakt så får du 100% på final heading eller nått sånt (kommer inte ihåg vad det heter) och om du stannar exakt i slutet av banan utan att nudda konorna (en halvmeter ifrån konorna ungefär) så får du 100% på final position. Jag klarade guld efter typ 10 - 15. Kom ihåg att bilen måste stanna så att den pekar rakt mot väggen framför dig.

Tackar så mycket. klarade det nu.

Vad menas med final heading resp final position?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tackar så mycket. klarade det nu.

Vad menas med final heading  resp final position?

Final heading är vilket håll bilen pekar åt. Om du t.ex gör en 180 in i mål så får du typ 0% i final heading. Och final position är vart du står. Om du står 5 meter ifrån mål så får du minus i final position, och om du står för långt åt sidan (t.ex precis vid konorna) så får du också minus. Men om du ställer dig exakt där du ska (På pop and control ska man stå i mitten av banan och typ en halv meter ifrån slutet) så får du 100%.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

den är fan omöjlig, klarade max 99%

Länk till kommentar
Dela på andra sidor