Azore Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Finns det någonting man kan göra så att tex bilskolan blir enklare? Vill få guld i allt! Men jag klarar det inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wendel Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Finns det någonting man kan göra så att tex bilskolan blir enklare? Vill få guld i allt! Men jag klarar det inte bli bättre förare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 25 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 bli bättre förare! Är så jäkla bra redan faktiskt.. men det är ju så svårt.. ja gör ju rätt men de blir inte bra iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Hm. Jag tror du ska spela... Hm... Spela... Spela... och spela. Och tillslut så klarar du det. Troligtvis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wendel Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 jag har alla guld i alla skolor utom ett upprdag i kör skolan,det city slick eller vad det heter,fett svårt asså..har inget tips faktiskt..men vilket av kör-skole uppdragen ör det du har problem med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 25 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 jag har alla guld i alla skolor utom ett upprdag i kör skolan,det city slick eller vad det heter,fett svårt asså..har inget tips faktiskt..men vilket av kör-skole uppdragen ör det du har problem med? ja hittills har jag inte klarat brons ens i cityslicking.. fattar inte hur ja kommer kunna få guld i allt :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 city slicking är ju näst efter de 3 första challanges det lättaste att få gold i... svårast tycker jag 5-laps-grejjen är... har inte klarat guld påren än... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 25 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 city slicking är ju näst efter de 3 första challanges det lättaste att få gold i... svårast tycker jag 5-laps-grejjen är... har inte klarat guld påren än... men jag klarar inte ens brons på de har klarat det på andra filen men inte den här.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 På City Slicking börjar du med att köra några gånger för att få reda på kortaste vägen, och sen kör du för allt vad tygen håller och ber om en trafikfri stad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 25 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Det är nog möjligt att få brons på det iallafall, men guld verkar omöjligt :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Det är nog möjligt att få brons på det iallafall, men guld verkar omöjligt :'( Jag har lyckats, hänger mest på tur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 25 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Jag har lyckats, hänger mest på tur. Jo det är väl de. Om ändå det kunde vara ett uppdrag som blir enklare med tiden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 mer driving skill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Nu har jag försökt och försökt på Pop and control där det ligger en spikmatta och man ska försöka svänga och stanna.. finns det några tips på den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PETsson Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Nu har jag försökt och försökt på Pop and control där det ligger en spikmatta och man ska försöka svänga och stanna.. finns det några tips på den? Släpp gasen när du får punka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Släpp gasen när du får punka... jag ska alltså åka med full gas in i spikmattan och sen när jag får punka ska jag direkt släppa gasen och bara syra tills jag slutligen bromsar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PETsson Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 jag ska alltså åka med full gas in i spikmattan och sen när jag får punka ska jag direkt släppa gasen och bara syra tills jag slutligen bromsar? Tror det var så jag gjorde... Kan testa senare idag ()... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Tror det var så jag gjorde... Kan testa senare idag ()... okej, ja gör de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 man ska aldrig spela om, om och om igen! försök en stund och lek lite och testa igen är det bästa enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 ja kunde max få silver i bilskolan i allt, (några guld) hehe, men det är fan omöjligt att få guld på allting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts