Misterwhoopee Skrivet 11 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2002 Det behövs nog inte....Jag misstänker att inte så många kommer sitta framför datorn på julafton?? Jag ska inte göra det iaf.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders2 Skrivet 11 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2002 Det behövs nog inte....Jag misstänker att inte så många kommer sitta framför datorn på julafton?? Jag ska inte göra det iaf.... Jag kommer med 100% säkerhet sitta vid datorn på julafton. Inte lika mycket som annars men något. Skulle ju vara onaturligt annars. Har suttit vid datorn precis varje dag sen jag fick bredband. God Jul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 december, 2002 Ni får en chansnig på om jag ska sitta här eller inte... Ja...............[ ] <-- Det e rätt... Nej.............[ ] Vet inte......[ ] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2002 Ni får en chansnig på om jag ska sitta här eller inte... Ja...............[ ] <-- Det e rätt... Nej.............[ ] Vet inte......[ ] ööö... jag chansar på ja jag kommer inte sitta här så... jag åker upp till mormor och morfar ocd dom och datorer går inte ihop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 december, 2002 Ja, grattis playá du vann just en årsförbrukning på tampongen ellen... Eftersom Forumet är en drog så måste man få en dos om dagen julafton inräknat... Men jag kommer sitta här på morgonen isf för på kvällen kommer jag antagligen vara stupfull o sjunga julsånger med sönderskriken röst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ninja Skrivet 17 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2002 Ni får en chansnig på om jag ska sitta här eller inte... Ja...............[ ] <-- Det e rätt... Nej.............[ ] Vet inte......[ ] Ni får en chansnig på om jag ska sitta här eller inte... Ja...............[x] <-- Det e rätt... Nej.............[ ] Vet inte......[ ] jag tror ja. eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts