Jacker Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Vote: PARADIS - sitter och gottar mig med en just nu! För er som inte fattat vad pollen handlar om så handlar det om de båda choklad askarna! Egentligen är det precis samma chokolad i båda. Skillnaden är att Pardis bara innehåller ljus chokolad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Aladdin, inget snack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Aladdin så klart Fast jag gillar mer en söt liten ask som det bara står praliner på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Aladdin, detta gäller även filmerna. ...och med detta tar jag för givet att det finns en film som heter Paradis, annat skulle vara DUMT I HUVUDET. Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 hm. jag gillar mest Paradis faktiskt, mer ljus choklad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Paradis!!! som adde sa, mer ljust choklad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 aladdin, ljus choklad är godast, men omväxling förnöjer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Om jag kunde käka choklad skulle jag förmodligen sitta med en av varje ask och vräka i mig! Null vote. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Paradis, helt klart. Ljus choklad är mycket godare än mörk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Aladin. Smwaskens! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 (redigerad) Aladdin är lätt bäst! Alla i aladdin är goda utom dom där som har flytande vätskan! Redigerad 25 december, 2004 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 (redigerad) Aladdin är lätt bäst! Alla i aladdin är goda utom dom där som har flytande vätskan! Flytande vätskan? "you make it sound so dirty" Eller vänta, stryk det. Det är bara fel på min fantasi, alla mina tankegångar leder in på ett visst ämne och...ähh. Redigerad 25 december, 2004 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Vote; Paradis Det finns inget så gott som Paradis, förutom några saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Paradis såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Aladdin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 vote: paradis. Det finns fina choklader i Aladdin också.. Men vit choklad... mmmm vit choklad... Funnylin, du är den snuskigaste människa (?) jag vet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Om jag kunde käka choklad skulle jag förmodligen sitta med en av varje ask och vräka i mig! Null vote. varför kan du inte käka choklad jag skulle dö om jag inte fick äta choklad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 varför kan du inte käka choklad För att det gjort av mjölk. Jag tål inte mjölk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 För att det gjort av mjölk. Jag tål inte mjölk. Är det mjölk eller laktos du inte tål? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Är det mjölk eller laktos du inte tål? Egentligen laktos, eftersom man inte kan "bevisa" något annat. Fast min mage brukar reagera på lite andra saker också, tex mjölkpulver! btw: Slut på off-topic! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts