Tidsam Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 När jag väljer vilken film jag skall bränna så beräknar den hur stor filen är på en slags mätare! Den går långt över det gula och röda även om den inte är så stor! Ni som använder Nero vet antagligen vad jag menar. Det jag ska bränna är i SVCD men kan det vara nåt med att jag måste göra filmen "tillänglig" för att brännas i SVCD? Finns det något program isåfall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Finns guider och topicar om detta på DivXsweden... >> DivXsweden.net Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 25 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Jävlar det är inte lätt! Finns det inte något program som konverterar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Jag har hört att Works ska klara av sånt där riktigt fint... Prova själv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stian Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 bränn den som dataskiva. funkar inte annars. Kan hända att din DVD-spelare inte pallar formatet men de flesta nya gör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts