StellHell Skrivet 8 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2002 JAG FICK ETT NYTT VC IDAG!!!! HAR INTE SPELAT VC PÅ TVÅ VECKOR!!! TACK MAMMA!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riichard Skrivet 9 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 Tidig julklapp grattis, fick du några abs eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 Nja. kanske inte julklapp eftersom mitt första ex blev sönder repat... Kanske ett snällmammapresent bara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 9 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 Två veckor, hur kan du klara dig? Staaaaaaaaaaaaaaaaaaaaackars ponke! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2002 Det va inte så farligt tack vare att jag hade forumet!! Annars hade jag inte klarat mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille Skrivet 10 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2002 Nja. kanske inte julklapp eftersom mitt första ex blev sönder repat... Kanske ett snällmammapresent bara... har du nu pussat o kramat mamma..??? då spelar du dygnet runt nu eller..??? :0) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 december, 2002 Varvade idag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts