Siana Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Jag fick Diablo II Expansion: Lord Of Destruction i julklapp )lite gammalt, jag vet ), men sen när ja installerade det och körde så kunde det inte öppna mina karaktärer!! Alltså, mina karaktärer låg kvar i save- mappen, men i spelet så hade jag inte en enda, inte ens okonverterade!!! Hjälp snälla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Inte en enda kan alltså svara??? :'( Det sjukaste är ju att jag inte ens kan göra en ny gubbe med samma namn som min gamla, för namnet är redan upptaget! Ändå så finns den inte där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 prova installera om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 mm får väl testa de Men ja ska ladda ner senaste patchen först Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Yes! De funkade! Patchen gjorde susen! Man ska alltid testa med den först, för alla som har nåt sånt här problem :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts