Tidsam Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Ursäkta att det blir två topics så nära varandra! När jag väljer vilken film jag skall bränna så beräknar den hur stor filen är på en slags mätare! Den går långt över det gula och röda även om den inte är så stor! Ni som använder Nero vet antagligen vad jag menar. Det jag ska bränna är i SVCD men kan det vara nåt med att jag måste göra filmen "tillänglig" för att brännas i SVCD? Finns det något program isåfall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Vilken version av Nero har du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 25 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 (redigerad) version: 6.3.1.6 Edit: jag har hittat ett program som kan konvertera nu, dock de tar 8 timmar så det får stå på under natten. Redigerad 25 december, 2004 av Tidsam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts