skaeG Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 skriv om det är annat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Commiebastard Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 annat: Kanske fel val men bara en gång så har spelet fastnat när det skulle laddas upp när jag startade spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Det har låst sig en gång under en laddningstid, men jag har haft skivan sen releasedatumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Jajemen. Jag var tvungen att reklamera skivan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Vote: ja! Jag tappade mitt ps2 i marken, och nu har hela cp-skivan repat sig! Men jag har ändå tröttnat på gta nu... får köra halo på xbox-live istället! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Ja, en polare rev ner mitt PS2 i golvet så att San andreas gick sönder. Det är på lagning nu - gratis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Craven^ Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 VOTE: Nej , har aldrig haft nott problem me min SA skiva Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 En gång fick jag "Disc read error", men som sagt, bara en gång. Trots allt står min PS2:a på golvet och samlar damm hela dagarna, men ändå krashar den inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
deamon Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 aldrig haft problem med min ps2 o har haft den många år känns det som! har bara kommit ett felmeddelande på alla år det var igår, min julklapp I robot (som var väldigt bra destutom) bara stannade up och så stog det "Could not read disk" o fick starta om filmen men men det var som sagt det ända jag råkat ut för Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Har inte haft nått problem med min skiva.. inte heller med min ps2:a. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Fungerar som det ska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts