Jakes Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Hej jag har precis tagit över 18 hoods (andra gången alltså) innan man kan fortsätta med sweets uppdrag. Jag har gjort 18 uppdrag och det är typ 33.5% men det sjuka är átt jag kan inte ta över mer hood varje gång jag försöker så blir det aldrig (you have provicated a gangwar) då dödar jag ändå hur många gäng medlemmar som helst! Skulle behöva hjälp är skiten sugen på och fortsätta men sitter fast nu =( Mvh Jakob Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Du måste hitta ett område som är lila, eller gult.(Eller är det inte bara Ballas som gäller att tas över inför Sweets uppdrag?) tryck start och zooma in på kartan och leta efter andra färger än grönt. När du hittat dit, fixa vapen och armor, åk dit och skjut sönder dom... Det är 3 "vågar" som kommer att komma. Sen står det "This hood is yours!". Ett tips är, om du inte vill kämpa när dina egna hood blir anfallna, gå då och spara, så är fortfarande hoodet ditt och anfallsvågen är borta. Men det är lite lamt. Sweet kommer att ringa dig såfort du har tillräckligt med hoods. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jakes Skrivet 25 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 men kolla jag vet hur man gör och allt men det går bara inte nu på sista det är otroligt har försökt hur många gånger som helst med både ballas och vagos jag skjuter och skjuter men men det blir aldrig gangwar blir bara riktigt efterlyst av polisen =( Mvh jakob Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Hej jag har precis tagit över 18 hoods (andra gången alltså) innan man kan fortsätta med sweets uppdrag. Jag har gjort 18 uppdrag och det är typ 33.5% men det sjuka är átt jag kan inte ta över mer hood varje gång jag försöker så blir det aldrig (you have provicated a gangwar) då dödar jag ändå hur många gäng medlemmar som helst! Skulle behöva hjälp är skiten sugen på och fortsätta men sitter fast nu =( Mvh Jakob får jag fresta med att du bara har en kvar ?? MOHAHAHAHAHA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jakes Skrivet 25 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 JAG vet =) det är skit jobbigt igen som känner igen sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Hej jag har precis tagit över 18 hoods (andra gången alltså) innan man kan fortsätta med sweets uppdrag. Jag har gjort 18 uppdrag och det är typ 33.5% men det sjuka är átt jag kan inte ta över mer hood varje gång jag försöker så blir det aldrig (you have provicated a gangwar) då dödar jag ändå hur många gäng medlemmar som helst! Skulle behöva hjälp är skiten sugen på och fortsätta men sitter fast nu =( Mvh Jakob sorry grabben.. det verkar som om det har "buggat" sig rejält för dig.. mitt tips är att du fortsatter att försöka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 sorry grabben.. det verkar som om det har "buggat" sig rejält för dig.. mitt tips är att du fortsatter att försöka... Mitt tips är att du startar om och inte slösar tid på att forstätta försöka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jakes Skrivet 25 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 fy fan alltså! nu mår jag ju inte bra =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jakes Skrivet 27 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 YES YES YES nu fixade det sig, jag brukar aldrig göra backup sparningar men hittade en jag hade gjort av en slump när jag skulle spara monster-trucken i mitt garage och det var exakt samma save som när det buggade sig fast det buggade sig inte =) Så nu har jag klarat storyn bara så ni vet Mvh Jakob Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 tur för dejj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts