PETsson Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Tjena! Jag har haft Action Replay MAX i ett par veckor och bara använt det två gånger, tack vare att det är så jobbigt att knappa in alla koder. Dessutom sparas inte koderna i listan, så jag måste knappa in alla koder varje gång jag vill använda fusken. Två frågor; 1, Kan man använda ett USB-minne (vilket som helst) till att överföra koderna, eller måste man knappa in dem med knapparna på PS2an? 2, Varför försvinner mina koder? De sparas på minneskortet, men hur kommer jag åt dem? Tacksam för svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 finns det inte handkontroller som man kan programmera macros i? en knapptryckning så skickar den iväg "upp-ner-x-vänster-r2-r1" t.ex.. finns till pc iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PETsson Skrivet 25 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Spelar ingen roll om det går... Jag vill ju slippa knappa in koderna varje gång... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 ja, men det är ju just det du slipper med en kontroll med macros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PETsson Skrivet 25 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Mjaa... Men jag vill ladda koderna som jag redan knappat in... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts