Funnylin Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Bla bla...nog med snack om norrmännen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Ville bara säja att detta kom upp när jag skulle logga in på det norska forumet Your account has been temporarily suspended. This suspension is due to end on Sep 22 2007, 00:47.Kan det vara för att jag skrev You can all go fuck your self. Tallefjantar i min första post Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hardcore Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Jorden kommer inte bli träffad av asteroiden! Men sedan 2004 MN4:s bana nu beräknats mer exakt blåses faran över. På Nasas internetplats framgår att asteroiden kommer att susa förbi långt innanför månens omloppsbana, men ändå på tryggt avstånd från jorden. "Osäkerheterna. . . har minskat så mycket att ingen av objektets möjliga banor kan träffa jorden (eller månen) 2029", skriver Nasa. http://www.svd.se/dynamiskt/utrikes/did_8833968.asp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Jaha det e ju långt kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 åker den mellan månen och jorden? coolt att se den då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Padde Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Jag hoppas den träffar detta jävla jordhelvete å spränger det i bitar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts