Funnylin Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 (redigerad) "Hoppas den träffar Norge" "Hoppas den träffar vita huset" ...bla bla. Är ni konstiga eller? Aja, inget att oroa sig för. Vi kommer förmodligen kunna spränga den innan det blir någon störra fara. ett 400-meters gruskorn får väl inte ett helt land att "explodera" Förmodligen inte. Men den gör säkerligen störra skada än du tror. Redigerad 25 december, 2004 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 HAHAHAHAH det är lungt!!! tihi! Om inte bush förstör den så kommer Usama bin ladin att göra de med deras masförstörelsevapen!! om man bara hade... men han kanske får i framtiden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 om man bara hade... men han kanske får i framtiden... mm han får ju först o främst ta över ett land.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 (redigerad) shit vid det här laget så hinenr man ju itne uppleva det! fågelsjukan, cancer av allting och malaria ska ju komma te europa o skit! sen ska ju jorden bli översvämmad! ! fuck it! EDIT: @ sikorka haha har usama massförstörelsevapen? HAHAHAHAHAHA är du dumm eller? HAHAHAHA Redigerad 25 december, 2004 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Haha, ni är ena veklingar, ja ska kasta min brödrost på den så den sprängs! Nä, men allvarligt så tror jag inte den kommer träffa jorden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 (redigerad) "Hoppas den träffar Norge" "Hoppas den träffar vita huset" ...bla bla. Är ni konstiga eller? Aja, inget att oroa sig för. Vi kommer förmodligen kunna spränga den innan det blir någon störra fara. Förmodligen inte. Men den gör säkerligen störra skada än du tror. jo den kan orsaka enorma skador tex. det stod att om den slog ner i oceanen så blev det vågor som var 10m höga och kunde dränka indiens kinas kuster och många kunde dött . Där fler länder som oxå är hotade som australien och indunesien. det är de farligaste stället att slå ner anser jag eller i atlanten för där kan den dränka Europa , Nordamerka , Afrika och sydamerika Redigerad 25 december, 2004 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 jo den kan orsaka enorma skador tex. det stod att om den slog ner i oceanen så blev det vågor som var 10m höga och kunde dränka indiens kinas kuster och många kunde dött australien indunesien är oxå i fara då men flest bor i kina och indien Tyckte det var ju det som Funnylin sa. Sen så kan du väl kanske skriva lite bättre. Tex: kunde dränka indiens kinas kuster och många kunde dött australien indunesien Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Tyckte det var ju det som Funnylin sa. Sen så kan du väl kanske skriva lite bättre. Tex: kunde dränka indiens kinas kuster och många kunde dött australien indunesien hehe ändra så man fatta nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 1 på 60. Det är höga odds. Jag har spelat alldeles för mycket RPGn där det är "1 på 50" eller "2 på 85" att få critical hit. Hur ofta får man critical hit? Aldrig. Kometen kan ta sig. Som sagt, vi dör ändå av galna kosjukan, fågelskujan, aids, växthuseffekten, översvämning eller cancerframkallande fot-tossor inne hos tandläkaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 - Fredag den 13:e värkar lite påhittat. - Vet dom inte vart exakt den ska träffa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Aftonbladet fan nu har dom ändrat, risken är 1/45. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 finns alltid en chans, min vän, alltid en chans! se på den ljusa sidan! Bush är vald så han kommer spränga jorden inom en snar framtid ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Faen vad fjantigt! Fredagen den 13:e Träffar den jorden så svär jag att jag ska kyssa Funnylin på fötterna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 lek inte med döden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 lek inte med döden! Vad har jag lovat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Faen vad fjantigt! Fredagen den 13:e Träffar den jorden så svär jag att jag ska kyssa Funnylin på fötterna! Sätt igång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 (redigerad) För det första är den inte särskillt stor och för det andra är inte risken särskillt stor att den träffar jorden vilket också minskar risken att den träffar just på något olämpligt ställe För det andra så har vi som sagt säkert kommit på nåt sätt att förhindra en kollision där vi inte vill ha de om 25 år. Så... ....Jag är faktiskt inte det minsta orolig Redigerad 26 december, 2004 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 HAHAHAHAH det är lungt!!! tihi! Om inte bush förstör den så kommer Usama bin ladin att göra de med deras masförstörelsevapen!! Knappast, Bin Ladin skulle väl försöka hjälpa den lilla stenen på något sätt. Tror inte att han skulle rädda jorden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Man hörru! Barnen i afrika behöver vatten ju! om den träffat närmasta hav så för de vatten om då dör de inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Bring it on! Tror att mänskigheten klarar av den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts