Korven Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 (redigerad) Dett är lite oroväckande men enligt nasa kommer en asteroid träffa jorden 2029. astroiden är 400 meter bred mer här http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,580323,00.html EDIT: stav fel Redigerad 25 december, 2004 av Korven Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Hjäääälp!! Måste fly från jorden! OH MY GOD! Hoppas dom spränger i sönder den med atomvapen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 vid det laget har jag redan knarkat ihjäl mig så jag oroar mig inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 (redigerad) om 24 år är risken 1 på 60 att en 400 meters stenklump ramlar ner på jorden... inte särskilt oroväckande tycker jag Redigerad 25 december, 2004 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Jag tror den är mindre när den träffar jorden eftersom atmosvären kommer nog mala på den när den kommer in i jordens atmosvär hoppas den prikar antartis eller Himaliya. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 25 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Jag tror den är mindre när den träffar jorden eftersom atmosvären kommer nog mala på den när den kommer in i jordens atmosvär hoppas den prikar antartis eller Himaliya. Hoppas den träffar Norge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Hoppas den träffar Norge Hahahaaaahahha, träffar den norge sprängs säkert vi också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 25 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Hahahaaaahahha, träffar den norge sprängs säkert vi också aa men då hoppas jag att den träffar exact så långt ifrån så hela norge sprängs och vi klarar oss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 aa men då hoppas jag att den träffar exact så långt ifrån så hela norge sprängs och vi klarar oss lol? hoppes den der jevle kometen träffer sverige, jevle svensker fra hellvetet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 aa men då hoppas jag att den träffar exact så långt ifrån så hela norge sprängs och vi klarar oss ujj! Käften, några av mina bästa kompsiar kommer från Norge... och mina mor och farföräldrar bor där!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Träffar den så att Sverige eller Norge eller nåt sprängs så åker nog jorden ut ur sin kurs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 ett 400-meters gruskorn får väl inte ett helt land att "explodera" hoppas skiten träffar the white house.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 hoppas den träffar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 25 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 hoppas den träffar... hoppas du dör först Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Vafan då e jag över 40 ? då har jag fan levt klart livet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 aa men då hoppas jag att den träffar exact så långt ifrån så hela norge sprängs och vi klarar oss Vi får väll hoppas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Fredagen den 13? Lägg ner nu, USA... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Jag har också hört talas om den. Tror knappast att det kommer att inträffa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Fredagen den 13? Lägg ner nu, USA... Haha, exakt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 HAHAHAHAH det är lungt!!! tihi! Om inte bush förstör den så kommer Usama bin ladin att göra de med deras masförstörelsevapen!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts