Panimala Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Om det hade varit en stockholmare hade du pratat skit om dom då? Weener pratar om Skåne, din orakade sorkmacka. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 xstreem: Skulle Sverige vara fattigare utan Skåne? Haha, det är ju det riktiga Sverige som håller upp skåne, med alla bidragstagare i Malmö och skit. Skåne är inte alls bra för Sverige, ekonomiskt sett. Stockholm är den stad som drar in mest pengar per invånare, och skåne är nog den stad som förlorar mest pengar per invånare. Jamen Stockholm bor det bara svenskar! I malmö bor det 56% invandrare vet du varför? för vi är schysstare än dom! Vi hjälper fattiga människor i andra länder från krig och svält. Man kunde ju fylla norrköping med 50% invandrare så skulle vi se hur bra de gick brottsnivån skulle öka med minst 70%! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Jamen Stockholm bor det bara svenskar! I malmö bor det 56% invandrare vet du varför? för vi är schysstare än dom! Vi hjälper fattiga människor i andra länder från krig och svält. Man kunde ju fylla norrköping med 50% invandrare så skulle vi se hur bra de gick brottsnivån skulle öka med minst 70%! Så nu menar du att alla i Skåne är "snälla" och vi andra hatar invandrare? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 (redigerad) Nån borde låsa. Redigerad 25 december, 2004 av Panimala Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Så nu menar du att alla i Skåne är "snälla" och vi andra hatar invandrare? nej inte hatar. Men en klaga på skånes dåliga ekonomi för invandringen. Så mena jag om deras stad skulle klara om dom tog in lika många... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 nej inte hatar. Men en klaga på skånes dåliga ekonomi för invandringen. Så mena jag om deras stad skulle klara om dom tog in lika många... Jag klagar inte på ekonomin där, jag klagar på dess avskyvärda landskap och vidriga dialekt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Jamen Stockholm bor det bara svenskar! I malmö bor det 56% invandrare vet du varför? för vi är schysstare än dom! Vi hjälper fattiga människor i andra länder från krig och svält. Man kunde ju fylla norrköping med 50% invandrare så skulle vi se hur bra de gick brottsnivån skulle öka med minst 70%! Hehe det är knappast skåne som erbjuder sig. Skåne tillhör Sverige och använder därför samma politik. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Jag klagar inte på ekonomin där, jag klagar på dess avskyvärda landskap och vidriga dialekt. Det var inte du det var en annan person ;-) äsch orka disskutera mer.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 (redigerad) Det var inte du det var en annan person ;-) äsch orka disskutera mer.... Bra, sätt dig i ett hörn och tänk över vilket skitet landskap du lever i Redigerad 25 december, 2004 av Weener Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Det var inte du det var en annan person ;-) äsch orka disskutera mer.... Haha, ägda jävla tönt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Haha, ägda jävla tönt. Är man tönt för det!? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Är man tönt för det!? Njae, men du kanske är allmänt töntig? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 GRÄV BORT SKÅNE *dansar* Ärligt, bort med packet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Ehm, gtasajtens mest korkade disskusion 2k4? *Låst* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts