xstreem Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Ligger du mentalt efter eller? Nej, gör du? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Nu har tråden spårat ur, nu lägger jag ner och jag hoppas ni andra följer mitt exempel. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Nej, gör du? Eftersom du inte kan förstå solklar sarkasm. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 1 : Jag är från Alingsås, en stad utanför Göterborg. 2 : Jag hatar skånes dialekt. 3 : Dom flesta skåningar brukar vara pantade. hur kan du hata deras dialekt när över 50% är invandrare.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Jag tyckte då att filmen var rolig.. Katten verkade ju ha kul iaf. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Jag förstår inte humorn med det hela. Stackars katt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 hur kan du hata deras dialekt när över 50% är invandrare.... Men din jävla pappskalle. Jag hatar den skånska dialekten? Vad är det du inte fattar? Spelar ju ingen roll om man är invandrare eller inte, jag har fortfarande den dialekten, och du vet precis vilken jag menar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Jag gillar inte heller den skånska dialekten någon särskillt mycket. Det är inget rasistiskt med det Weener säger heller. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Jag gillar inte heller den skånska dialekten någon särskillt mycket. Det är inget rasistiskt med det Weener säger heller. Äntligen någon vettig person som skriver här. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Skånskan är fan mycket finare än Göteborska eller Stockholmska eller alla andra homodialekter! Haha, joru. Skånskan är heeelt perfekt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 jag fnissade till lite men... iden är dum! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 vad fan är det för fel på skånska dialekten!! så jävla skön ju!! Du är ju helt pantad Weener!! jag är iaf en jävligt stolt skåning och skulle aldrig vilja byta dialekt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 (redigerad) Jag har sett några hemmavideor under senaste tiden. 1. Ett gäng snorungar (skånska såklart) hänger vid en bensinmack och är skitkaxiga mot några fridfulla stockholmsungdomar har fikapaus där. Ni som sett klippet kan ju hålla med mig om att det är snorungarna i fråga som är dumma. 2. Klippet i denna tråd. Behöver jag säga mer? 3. "Fight between neighbours in sweden", ett skånskt ungdomsgäng hamnar i bråk med nån snubbe. Även om det är snubbens fel så är alla iaf skånska. 4. Ta valfri färja från Trelleborg så fattar du nog. Fulla skåningar som skriker, super och är aggresiva på båten. "Men det är ju för att färjan går från skånetrakten!" tänker ni. Fel. Det är minst lika många turister osv från övriga sverige och Europa som åker med dom färjorna. ...orkar ej rabbla mer. Skåningar är allmänt dumma, det är nästan officiellt, kolla bara deras attityd i denna tråd. "Stockholmarfittor", fördommar? Iaf jag och övriga (riktiga) Sverige grundar våra argument på sann fakta. Redigerad 25 december, 2004 av Jocken Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Skåne är fan riktiga sverige! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Mr.GTA: Skåne var danskt men Sverige köpte loss det dyrt, så det så. Iaf, ber om ursäkt för off-topic snack som jag skrivit men jag var tvungen. Bäst är väll att denna tråd stängs. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Mr.GTA: Skåne var danskt men Sverige köpte loss det dyrt, så det så. Iaf, ber om ursäkt för off-topic snack som jag skrivit men jag var tvungen. Bäst är väll att denna tråd stängs. Sverige köpte Skåne för dom behövde oss! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Sverige köpte Skåne för dom behövde oss! haha, kunde inte säga det bättre själv Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Jag har sett några hemmavideor under senaste tiden. 1. Ett gäng snorungar (skånska såklart) hänger vid en bensinmack och är skitkaxiga mot några fridfulla stockholmsungdomar har fikapaus där. Ni som sett klippet kan ju hålla med mig om att det är snorungarna i fråga som är dumma. 2. Klippet i denna tråd. Behöver jag säga mer? 3. "Fight between neighbours in sweden", ett skånskt ungdomsgäng hamnar i bråk med nån snubbe. Även om det är snubbens fel så är alla iaf skånska. 4. Ta valfri färja från Trelleborg så fattar du nog. Fulla skåningar som skriker, super och är aggresiva på båten. "Men det är ju för att färjan går från skånetrakten!" tänker ni. Fel. Det är minst lika många turister osv från övriga sverige och Europa som åker med dom färjorna. ...orkar ej rabbla mer. Skåningar är allmänt dumma, det är nästan officiellt, kolla bara deras attityd i denna tråd. "Stockholmarfittor", fördommar? Iaf jag och övriga (riktiga) Sverige grundar våra argument på sann fakta. Så jävla rätt! Mr. GTA : Är jag pantad för att jag tycker den skånska dialekten låter fult, det gör den ju? Skåningar är så jävla kaxiga hela tiden. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Så jävla rätt! Mr. GTA : Är jag pantad för att jag tycker den skånska dialekten låter fult, det gör den ju? Skåningar är så jävla kaxiga hela tiden. Men du tror du är så cool.. "Ååh skåningar är såå pantade!! Ååh vad dom är dumma! Så kaxiga!!" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Verkar vara fler som delar eran åsikt... Klicka. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts