Jump to content

Katt. rolig

Karatemorfar
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 73
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Populära dagar

Jag har sett några hemmavideor under senaste tiden.

1. Ett gäng snorungar (skånska såklart) hänger vid en bensinmack och är skitkaxiga mot några fridfulla stockholmsungdomar har fikapaus där. Ni som sett klippet kan ju hålla med mig om att det är snorungarna i fråga som är dumma.

2. Klippet i denna tråd. Behöver jag säga mer?

3. "Fight between neighbours in sweden", ett skånskt ungdomsgäng hamnar i bråk med nån snubbe. Även om det är snubbens fel så är alla iaf skånska.

4. Ta valfri färja från Trelleborg så fattar du nog. Fulla skåningar som skriker, super och är aggresiva på båten. "Men det är ju för att färjan går från skånetrakten!" tänker ni. Fel. Det är minst lika många turister osv från övriga sverige och Europa som åker med dom färjorna.

...orkar ej rabbla mer. Skåningar är allmänt dumma, det är nästan officiellt, kolla bara deras attityd i denna tråd. "Stockholmarfittor", fördommar?

Iaf jag och övriga (riktiga) Sverige grundar våra argument på sann fakta.

Redigerad av Jocken
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har sett några hemmavideor under senaste tiden.

1. Ett gäng snorungar (skånska såklart) hänger vid en bensinmack och är skitkaxiga mot några fridfulla stockholmsungdomar har fikapaus där. Ni som sett klippet kan ju hålla med mig om att det är snorungarna i fråga som är dumma.

2. Klippet i denna tråd. Behöver jag säga mer?

3. "Fight between neighbours in sweden", ett skånskt ungdomsgäng hamnar i bråk med nån snubbe. Även om det är snubbens fel så är alla iaf skånska.

4. Ta valfri färja från Trelleborg så fattar du nog. Fulla skåningar som skriker, super och är aggresiva på båten. "Men det är ju för att färjan går från skånetrakten!" tänker ni. Fel. Det är minst lika många turister osv från övriga sverige och Europa som åker med dom färjorna.

...orkar ej rabbla mer. Skåningar är allmänt dumma, det är nästan officiellt, kolla bara deras attityd i denna tråd. "Stockholmarfittor", fördommar?

Iaf jag och övriga (riktiga) Sverige grundar våra argument på sann fakta.

Så jävla rätt! >_<

Mr. GTA : Är jag pantad för att jag tycker den skånska dialekten låter fult, det gör den ju?

Skåningar är så jävla kaxiga hela tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...