Jump to content

Katt. rolig

Karatemorfar
 Share

Recommended Posts

Måste få starta en ny tråd om det här.

Hittade en film på en sida. En katt som har blivit påkörd, fast överlevde. Balansen och motoriken är helt fel i huvudet på honom. Det är fan synd om katten, men jag skrattade under hela filmen, 3:18 min.

Två månader gammal strövade en katt-vagabond omkring i trakterna utanför Ängelholm.

Han spatserade glatt över vägen, ovetande om sitt öde. Som en tröska på frostfrusen äng blåste en brun Ford Sierra förbi. Han tackade lyckan för högvinsten och utan att se sig om fortsatte han över..

Men ljudet av en dundrande 740 fick honom att vända blicken.

Då var det för sent.

Som en fluga i vindrutan satt han limmad i kofångar'n. Efter någon tvärnit nådde tassarna åter mark och han trodde att alla hans nio liv var förbrukade.

Men i stjärnorna stod det annat.

Efter besök hos vetrinär och övernatting där, konstaterades att han inte lider och kommer återhämta sej. Så utan några som helst tecken på balans eller motorik togs han upp av en värdfamlij och passades sedan vidare till mig.

Så skapades fenomenet; Kittsie-Malloy.

http://kittsiemalloy.studioengstrom.se/

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 73
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Populära dagar

1 : Jag är från Alingsås, en stad utanför Göterborg.

2 : Jag hatar skånes dialekt.

3 : Dom flesta skåningar brukar vara pantade.

Snacka om fördommar .

jävla cp måste jag säga.

då kan jag säga : alla som inte kan svenska i världen e cp! jag hatar alla som inte kan svenska i världen ! eller kan jag säga jag hatar Mörkhyade bara för dom e mörkhyade och bor i ett annat land än i sverige.

Du e fan Rasse .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1 : Jag är från Alingsås, en stad utanför Göterborg.

2 : Jag hatar skånes dialekt.

3 : Dom flesta skåningar brukar vara pantade.

Skånskan är fan mycket finare än Göteborska eller Stockholmska eller alla andra homodialekter!

Utan skåne hade inte Sverige överlevt! Härifrån får ni ert bröd och alla andra saker...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Snacka om fördommar .

jävla cp måste jag säga.

då kan jag säga : alla som inte kan svenska i världen e cp! jag hatar alla som inte kan svenska i världen ! eller kan jag säga jag hatar Mörkhyade bara för dom e mörkhyade och bor i ett annat land än i sverige.

Du e fan Rasse .

Men din jävla köttskalle, är du både blind och inkompetent på samma gång?

"3 : Dom flesta skåningar brukar vara pantade."

Dom flesta, sa jag alla? Nej jag sa dom flesta, okej, det kanske var lite fel, men alla jag har träffat är dumma i huvudet. Menade inte att alla var det, ursäkta mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jävla mamma knullande hor ungar får jag tag på dom ska dom få hälsa på mr.Glock 20

(ja jag har en riktig glock 20 i huset) :angry:

Hehehehe, särskrivningar 2k3. ;P

Nåja,

Xstreem: Vi skulle nog överleva, vi har ju importvaror, våra kossor, grisar, höns, får, m.m..... inte för att jag har något emot skåningar. :angry:

Förstår inte vad det är för fel att vara skåning, bara för att de lever långt ner i söder eller? Ska ni inte börja hacka på oss som bor i Norra Sverige också era jäkla nollåttor... och varän ni nu kom ifrån? (Ni som inte sagt något eller hackat på skånings etc behöver inte ta åt sig ;P ...)

Förstår inte, Svennar går ju bara inte begripa sig på, de som är helt svenska har något prilligt i skallen när de är ungdomar?

Ni blir ju jättesura och börjar ryta och fjolla mot Norrmännen också? >_< Alltså, vad ända in i helvete har norrmännen gjort er? Ni har väl hört kompisar säga "Jävla norrmän, uuuuh dom är cp, vafan tror de att dom är något eller?" sen måste väl ni som nu tycks 'avsky' Norge bara hålla med dem för att försöka hålla statusen, sen så blir ni så rubbade i skallen att ni tror Norge gjort något dumt??

Blev så jäkla upprörd tidigare idag när jag såg nån jävla liten parvel här på forumet sticka upp med en helt CPSTÖRD idé, nåt om nån komet som skulle krascha på jorden 2029 eller något, sades det i en tråd, då får jag ju läsa ur denne jävels post "Hoppas den landar i Norge så dom dör!", något i den stilen. Alltså.... jaahaaa? Jag säger bara: Måå du få stendjäveln i skallen du som skrev det och brinn i helvettet! Blir så extremt arg på de som skriver så.

Det är fanimig exakt samma sak som att vara RACIST!

Ni som är emot, klagar, avskyr något speciellt land eller liknande, säger att ni önskar de inte fanns, hoppas att de ska dö, då är ni fanimig rassar, då ska ni inte säga om någon nån gång skulle fråga er. "Är du racist", fan heller att du har rätt då att säga "Nej."!!

Okej, någon eller några av de som avskyr landen/länen och allt vad det nu är, ni kanske har stött på nån snubbe/tjej ifrån dem som varit otrevlig eller gjort något elakt mot er, men då ska ni inte dömma hela landet/länet för det, FAN HELLER att ni ska göra det!! :P Då ska ni klaga på den personen, inte alla andra människor som är helt oskyldiga.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...