g-unit89 Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 jag tror nog d skulle ha varit småkul om alla hade lagt upp en bild på sin cj om man har möjligheten till det... eller annat i spelet behöver inte vara cj...hoppas många bilder kommer in.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 (redigerad) man kan ju fotta med vanlig digitalkamera om man har, men det är ju ganska vanligt nu för tiden om nån har möjlighet och ork och kunskap kan man ju fixa en flash-grej där man kan välja grejer hur man vill se ut.. kan rita en prototyp i paint om hur jag menar,, kommer upp soon här.. typ som en dressupgrej med alla kläder som finns: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/dressup_cj.JPG arbete som krävs: * fota alla klädesplagg i alla affärer¨ * klippa ut varje plagg för sej och göra till nån slags layer * fixa bakrund för varje butik (gå in i varje affär och fota md IRL digitalcamera) * bygga allt i flash (jag kan inte) så om nån orkar kan ju den personen säga till och börja.. edit: exempel i form av dressup_tjej.. [Obs] naket [Obs] http://www.2adultflashgames.com/f/f-26.htm Redigerad 25 december, 2004 av mickemannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 (redigerad) Jag har bild på min gubbe! Mickemannen: Din ide är perfekt Redigerad 25 december, 2004 av Tidsam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 (redigerad) Jag har bild på min gubbe! Mickemannen: Din ide är perfekt haha, tycker huvet på din CJ ser ut som Tommy har du hög ljusstyrka på din tv? edit: tack tidsam, men notera: mickemannen stavas med små m (inget illa menat) Redigerad 25 december, 2004 av mickemannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invincible Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Tidsam : va heter skorna du har ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 *bump*.. tänkte bara bumpa tråden för att fråga om någon orkar göra en sån där flash?.. jag har lånat ett ps2 av en polare och jag skulle kunna ägna min torsdag åt att ta bilder på så många kläder jag orkar, dock behövs nog uppgraderingar vartefter, så den som orkar kan ju försöka bygga upp nåt i flash där man kan byta ut enstaka bilder när nya bilder finns tillgängliga. jag har en rätt rutten cam, men ska fixa en ny så snart som det går (inom 2-3 månader) jag kan inte flash och letar därför efter en frivillig samarbetare, den som vill och orkar och kan; kontakta mig via PM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Jag kan göra flash biten om någon fixar alla bilder i mappar, jag har nämligen ingen egen digital kamera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-ReeX Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 hur fan tar man kort på sig själv med kameran? måste man vara 2 -player eller vadå HJÄLP !!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robot6 Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Knäpp kort i en spegel!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Knäpp kort i en spegel!! hehe! årets äg-replik! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 (redigerad) hur fan tar man kort på sig själv med kameran? måste man vara 2 -player eller vadå HJÄLP !!!!!!!!!!!!!!!! Annars så kan man ta fram kameran, anlita en gängmedlem och sedan stå rakt framför honom och tryck L1 så tar han själv ett kort på CJ... edit: Fixade liiite stavfel... Redigerad 1 januari, 2005 av Tribal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 hur fan tar man kort på sig själv med kameran? måste man vara 2 -player eller vadå HJÄLP !!!!!!!!!!!!!!!! Jag har lyckats tagit två kort på mig själv bakifrån jag höll in r1 tröck(stavning)på l1 och släppte båda samtidigt så gick det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 min cj har fullt i muskler 30% fat Tuxedo Tuxedo Pants Spats Gold Crowex Black Shades Gray Boater Cornrow frisyr... riktigt sexigt... byter sil på honom ofta... nyss va han biker, nu e han rika gubben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 min cj har Tuxedo Tuxedo Pants Spats Gold Crowex Black Shades Gray Boater Cornrow frisyr... Min cj ser exakt likadan ut!! coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Min CJ finns i signaturen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Min CJ finns i signaturen Ja, jag ser det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Ja, jag ser det Ja visst är det toppen att slippa ladda upp en bild.. min CJ finns ju där hela tiden ...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 (redigerad) Så ser min cj ut: Redigerad 1 januari, 2005 av vigebo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts