Craven^ Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Emmet står med i ens kontakter på kartan, men vad ska man egentligen göra hos han?? ja hittar bara en pistol, ere bara det man ska hämta där eller?? i så fall rätt onödigt att ha kvar han som kontakt. tacksam för ett vettigt svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Commiebastard Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 (redigerad) ett jävla skit ställe men spelar man sina kort rätt så kommer det flera vapen där??? Själv så fick jag en uzi där men bara en gång.. trodde det va ett ställe man kunde få flera vapen.. men jag kanske har fel? Vid den tidpunkten jag hade kommit så långt spelade jag ganska oseriöst och kasst. latjade för mycket med att köra på människor.. Redigerad 25 december, 2004 av Commiebastard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Vet någon hur man skaffar ännu mer vapen till "Emmet"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Craven^ Skrivet 25 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 bump Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 bump bump? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 ja, bump. so what? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Vet någon hur man skaffar ännu mer vapen till "Emmet"? Kan man inte, bara under uppdrag. Tror jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 ja, bump. so what? WTF is "Bump"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Om man "bumpar" en topic betyder det att den är gammal och glidit iväg från första sidan. Så när man bumpar så kanske man inte fått svar på frågan. Oftast blir folk sura på en när man bumpar men skapar man en ny topic så blir dom sura på att det finns en topic redan, Så har jag fattat det iallafall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts