Funnylin Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Vi röstar om hur mycket tid man sitter framför GTAsajten i San Andreas sidan dock så råka moderatorerna sätta pollen på allmänt.. Ja SA delen är till för att diskutera San Andreas inte hur lång tid man spenderar på den delen av forumet. Om det nu gällde bara SA forumet får du skriva det i pollen!(btw: den hade ändå flyttats hit eller till forum avdelningen!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 Slösar ingen tid på GtaSajten... Det är inget slöseri med tid... hahaha! w0rd! vet inte hur lång tid jag är här jag är här "många" gånger men det blir jätte korta stunder vote : 2-3h "tror jag" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 25 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2004 sitter här när jag inte har något annat att göra, som nu till exempel VOTE: längre än du kan ana... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Vote: Max 2-3h i veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 max 12 h veckan Gtasajten är en religion ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Commiebastard Skrivet 26 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Ja SA delen är till för att diskutera San Andreas inte hur lång tid man spenderar på den delen av forumet. Om det nu gällde bara SA forumet får du skriva det i pollen!(btw: den hade ändå flyttats hit eller till forum avdelningen!) Jag skrev SA i parantes... Kanske va otydligt men fick inte med så mycket text så jag korta ner San Anderas till SA... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Jag skrev SA i parantes... Kanske va otydligt men fick inte med så mycket text så jag korta ner San Anderas till SA... Missade det. Men titeln lyder ju "Slösat tid på gtasajten.com?". Så det tyder ju på...äh...skit samma förresten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 Trodde först det var hur mycket tid man spenderar på Gtasajten, men nu ser jag att han menar GtaSA delen... Så jag votade fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 SA Delen a.k.a Jönskvarna.. Max 5min / vecka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 26 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2004 SA Delen a.k.a Jönskvarna.. HAHAHAHA Ontopic: 10 minuter, oftast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Jämt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 jag är inne kanske em timem varje dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts